نحوه استفاده از صابون ابرو + معرفی بهترین برند


صابون ابرو چیست؟ ما بهترین برندهای صابون ابرو را معرفی می کنیم

ابروها نقش اساسی در زیبایی چهره افراد دارند و خوش حالتی آن ها جذابیت خاصی به چهره می بخشد. در دوره های زمانی مختلف، مدل های مختلفی برای ابرو مد شده است. امروزه ابروهای پرپشت و اصلاح نشده مانند دهه 90 دوباره به مدلی محبوب در سراسر جهان تبدیل شده است.
لیفت ابرو با صابون ابرو یکی از روش های آرایش و فرم دادن به ابروهای پرپشت است. جدا از بحث مد، با افزایش سن، پلک ها و ابروها شل می شوند که برای خانم ها خوشایند نیست. لیفت ابرو با استفاده از بهترین صابون ابرو می تواند در رفع ریزش ابروها و ایجاد چهره ای زیبا در خانم های مسن بسیار موثر باشد.
صابون ابرو یک ابزار آرایشی با بافت خمیری است که ابروها را در حالت شانه شده ثابت نگه می دارد و ابروها را مرتب و زیباتر می کند.
ناگفته نماند که دلیل اصلی محبوبیت صابون های ابرو فرم دهنده این است که این محصولات برای ابرو بی ضرر بوده و باعث ریزش ابرو نمی شوند.

استفاده از صابون برای بلند کردن ابروها

با روند ابروهای پر و پهن در خانم ها و وجود مشکل اخم به نظر رسیدن صورت به دلیل نامرتب بودن ابروهای پهن. صابون ابرو به یکی از مفیدترین محصولات در بین خانم ها تبدیل شده است. با استفاده از صابون ابرو با حداقل هزینه و زمان می توانید ابروهای خود را خوش فرم و زیبا کنید.
یکی دیگر از کاربردهای بهترین صابون ابرو برای خانم های مسن و کسانی است که از افتادگی پلک و ابرو رنج می برند. صابون لیفت ابرو با بالا کشیدن ابروها جلوه زیبایی به چهره این افراد می دهد.

بیشتر بخوانید  خوراکی های بی نظیر که موی سفید را سیاه میکند!


صابون ابرو

نحوه استفاده از صابون برای بلند کردن ابرو

آموزش بالا بردن ابرو با صابون بسیار ساده است و بهتر است بگوییم این کار به مهارت خاصی نیاز ندارد. برای استفاده از صابون ابرو باید ابروهای شما کاملا تمیز باشند. بعد از اینکه ابروهای خود را از لوازم آرایشی و کرم پاک کردید. به سراغ برس صابون ابرو بروید و آن را خیس کنید. در مرحله بعد برس مرطوب را به صابون ابرو آغشته کنید و ابروها را به آرامی با این برس در حالت دلخواه شانه کنید. بعد از این مرحله لازم است اجازه دهید صابون ابرو خشک شود تا جذابیت خاصی که لیفت ابرو به چهره شما می دهد. منظره

ویژگی های بهترین صابون لیفت ابرو


1) بافت سبکی دارند

برخی از صابون های ابرو برای حفظ شکل مطلوب ابرو کار خوبی دارند. اما با ایجاد سنگینی و خشکی در ابروها احساس ناخوشایندی به فرد دست می دهند. بنابراین بافت سبک و عدم اصلاح ابروها از ویژگی های بهترین صابون لیفت ابرو است.


۲) PH مناسبی داشته باشید

پوست و موی افراد کمی دارای خواص اسیدی است. اما صابون های ابرو خاصیت بازیگوشی دارند. استفاده از صابون ابرو که PH بالایی دارد باعث لایه برداری و خشکی طولانی مدت پوست صورت می شود.


3) سفید نیست

برخی از صابون های ابرو پس از خشک شدن، سفید می شوند و ابروها را نامناسب نشان می دهند. بنابراین عدم بلیچینگ یکی از معیارهای انتخاب بهترین صابون ابرو است.


صابون ابرو چیست؟


4) تقویت ابرو

پیشگیری از ریزش ابرو و تقویت ابروها بیش از هر چیز در محصولات زیبایی ابرو برای خانم ها اهمیت دارد و این معیار برای انتخاب بهترین صابون لیفت ابرو است.

بیشتر بخوانید  روش های دائمی و طبیعی برای کاهش منافذ پوست

معرفی بهترین برند صابون لیفت ابرو

1) صابون ابرو لورآل:

صابون ابرو لورآل از برند معروف فرانسوی لورآل است که در لیست بهترین برندهای صابون لیفت ابرو قرار دارد. محصولات درجه یک این برند برای اکثر خانم ها شناخته شده است و نیازی به معرفی چندانی ندارد. این محصول شفاف یک صابون ابرو کاملا گیاهی است که در یک ظرف بزرگ باز می شود و استفاده از آن بسیار آسان است.

2) صابون ابرو برند Essence:

صابون ابرو اسنس محصولی آلمانی از برند خوش نام و موفق اسنس می باشد که همواره از با کیفیت ترین مواد اولیه در محصولات خود استفاده می کند. کیفیت بسیار بالای محصولات این شرکت باعث شده تا اکثر خانم ها با شنیدن نام اسنس در کنار محصول احساس راحتی کنند. قطر دهانه کم این صابون ابرو شاید تنها ایراد این محصول باشد که با کمی کج کردن برس برطرف می شود. به جرات می توان گفت که صابون ابرو اسنس یکی از بهترین برندهای صابون لیفت ابرو موجود در بازار است.

3) صابون ابرو MAC:

صابون ابرو مک یک محصول مک بسیار با کیفیت است. این محصول یکی دیگر از محصولاتی است که در لیست بهترین برندهای صابون لیفت ابرو قرار گرفته است. درست است که حجم این محصول نسبت به محصولات مشابه کمتر است. اما این موضوع طرفداران این صابون ابروی ممتاز را منصرف نکرده است و بسیاری از خانم ها این محصول را برای بلند کردن و حالت دادن به ابروهای خود خریداری می کنند. از مزایای این محصول می توان به ماندگاری آن تا 24 ساعت و عدم سفید شدن ابرو اشاره کرد.

4) صابون ابرو بکا:

صابون ابرو برند بکا محصولی از برند ایتالیایی است که بهترین برند صابون ابرو محسوب می شود. این محصول باکیفیت بسیار مقرون به صرفه بوده و به دلیل غلظت بالایی که دارد; با کمترین مقدار از این صابون لیفت ابرو می توانید ابروهای خود را به شکل ایده آل بلند کنید. سفید شدن صابون ابرو بعد از خشک شدن مشکلی ناخوشایند است اما با این محصول خیالتان راحت می شود. این محصول سرشار از عصاره گیاه رزماری است که رشد موهای ابرو را تحریک کرده و به تقویت ابروها کمک می کند.

بیشتر بخوانید  اطلاعاتی جالب راجع به مژه های شما

باید بخوانید:


مضرات صابون لیفت ابرو با گلیسیرین

صابون های گلیسیرین از جمله محصولاتی هستند که برای حالت دهنده ابرو بسیار رایج شده اند. اما نکته ای که باید در مورد صابون های گلیسیرین بدانید؛ زیرا استفاده مداوم از این صابون ها باعث خشکی پوست و ریزش ابروها می شود و استفاده از این محصولات به افراد دارای پوست حساس توصیه می شود. اصلا توصیه نمیشه


صابون بلند کننده ابرو


نکاتی در مورد استفاده از صابون لیفت ابرو

1) برس کشیدن بیش از حد ابروها باعث ضعیف شدن ابروها و ریزش آنها می شود.

۲) برای استفاده از صابون لیفت ابرو بهتر است برس های نرم انتخاب کنید.

3) پس از خشک شدن صابون ابرو روی ابروهای شما. از شانه زدن ابروها خودداری کنید؛ زیرا این کار موهای ابرو را از ریشه جدا می کند.

4) به این نکته مهم توجه کنید که برس ابرو را زیاد خیس نکنید. زیرا با این کار نتیجه دلخواه را در ابروهای خود نخواهید دید.

5) و در نهایت فراموش نکنید که استفاده زیاد از هر محصول آرایشی به پوست آسیب می رساند. به همین دلیل است که نباید از صابون ابرو استفاده کنید.


دیدگاهتان را بنویسید