مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نحوه اختصاص مواد اولیه، بهره‌وری شرکت‌های فولادی را تحت شعاع قرار می‌دهد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش شمانیوز؛ رخستی با بیان اینکه وزارت صمت متولی معادن و مواد اولیه مورد نیاز صنایع کشور محسوب می شود، گفت: برگزار شد.

وی نقش ترکیب مواد اولیه را در تولید محصولات جدید و با کیفیت مهم دانست و گفت: کمبود مواد اولیه مرغوب مانند سنگ آهن و زغال سنگ و نحوه تامین و توزیع آنها بهره وری فولادسازان به ویژه ذوب آهن اصفهان را تحت الشعاع قرار داده است. “

رخستی با بیان اینکه ذوب آهن اصفهان سنگ آهن داخلی را به قیمت روز خریداری می کند و مشکلی برای پرداخت قیمت آن ندارد، تاکید کرد: ذوب آهن آمادگی خرید کل زغال سنگ داخلی را در یک فرآیند منطقی دارد بنابراین نیازی به صادرات آن نیست. نباش.

مدیرعامل این شرکت به واگذاری پهنه های معدنی مواد اولیه به ذوب آهن اصفهان اشاره کرد و افزود: ذوب آهن اصفهان آمادگی سرمایه گذاری و مشارکت در واگذاری معدن را دارد و انتظار داریم معدن و تامین پایدار مواد اولیه داشته باشیم. از این شرکت بزرگ حمایت کنید

مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت نیز در این نشست گفت: در جریان بازدید از خطوط تولید به پویایی و نشاط خطوط تولید کارخانه اطمینان پیدا کردم که نشان از روند رشد و آرامش منطقی در منطقه دارد. کارخانه.”

وی تاکید کرد: ذوب آهن اصفهان با اشتغال نزدیک به 20 هزار نفر برای داشتن یک تولید پایدار و مستمر ضروری است و وزارت صمت در این زمینه حمایت های لازم را از ذوب آهن اصفهان انجام می دهد که مذاکرات خوب و مثبتی دارد.

بیشتر بخوانید  شکوری: با این شرایط ادامه کار در پرسپولیس سخت است

امیری با قدردانی از نقش و تاثیر ذوب آهن در حفظ آرامش در بازار با عرضه محصولات متفاوت و با کیفیت این شرکت، افزود: مدیران سابق گام های خوبی برای ذوب آهن برداشته و در جهت مدیریت جدید، چشم انداز و افق روشن برای آن راه حل وجود دارد. به مشکل.فولاد اصفهان.

وی سطح همکاری و تعامل ذوب آهن با وزارت صمت را بسیار مناسب ارزیابی کرد و گفت: با این میزان همکاری و برنامه ریزی برای سال 1401 و سال آینده، ذوب آهن در 5 سال آینده به اهداف مورد نظر خود خواهد رسید. چشم انداز امیدوار کننده ای را می توان برای این شرکت متصور شد.

شایان ذکر است؛ با عنایت به سفر احتمالی رئیس جمهور و هیئت دولت به استان اصفهان و تاکید مقامات عالی استان و وزارتخانه های کار و صمت برای هماهنگی هر چه بیشتر با عوامل فعال معدن، صنعت و تامین کالا، این جلسه برگزار شد.

روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *