نجمه جودکی مدل شد | اولین عکس مدلینگ خانم مجری



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: نما جودکی او با حضور در تلویزیون خداحافظی کرد.نما جودکی در 30 آبان 1371 در تهران به دنیا آمد.نما جودکی وی با مهدی پارسازاده ازدواج کرده است.نما جودکی مجری تلویزیون یک معمار فارغ التحصیل است. تصاویر جدید نجما جودکی را ببینید.

نما جودکی

نام: نجمه

نام خانوادگی: جودکی

متولد: 30 آبان 1371 در تهران

شروع فعالیت: پایان سال ۱۳۹۶

تحصیلات نجمه جودکی: لیسانس معماری، دانشگاه آزاد، فیلمسازی و تدوین از سروش

همسر جودکی: مهدی پارسازاده

زمینه فعالیت نجمه جودکی: مجری و گوینده رادیو

رنگ مورد علاقه نجما جودکی: بنفش و سبز آبی

غذای مورد علاقه نجمه جودکی: فسنجان

نجمه جودکی نانوا: بد نیست کیک و شیرینی را خیلی خوب می پزم

علاقه به ورزش نجمه جودکی: فوتبالیست و طرفدار سرخپوشان (پرسپولیس) هستم.

بازیگر مورد علاقه نجما جودکی: پرویز پرستویی

حمایت نجمه جودکی: اما…

بیوگرافی نجما جودکی

نجمه یدکی متولد 30 آبان 1371 در تهران است.نجمه یدکی فارغ التحصیل رشته معماری از دانشگاه آزاد است. نجمه جودکی اولین فرزند خانواده است و پدرش اصالتاً کانساری است. نجمه جودکی فرزند طلاق است، نجمه جودکی از کودکی به بازیگری و اجرا علاقه داشت.

نجمه جودکی از 15 سالگی وارد رادیو شد و در جمعی از کودکان و نوجوانان به کارهای تبلیغاتی پرداخت. همکاری با مرحوم مهران دوستی از نکات برجسته دوران بازیگری و گویندگی او بود. او دوره فیلمسازی و تدوین را نیز گذراند. نجمه جودکی تاکنون سه فیلم کوتاه فیلمبرداری کرده است.

بیشتر بخوانید  امضای3تفاهم نامه همکاری در حوزه ارایه خدمات مالی توسط تامین سرمایه تمدن

نجمه جودکی فعالیت حرفه ای خود را از اواخر سال 1366 در رادیو جوان آغاز کرد و در سال 1387 وارد برنامه تلویزیونی شب ایرونی (شبکه جام جم) شد.

نما جودکی

بان نجم جودکی

نجمه جودکی به مدت چهار سال از حضور در شبکه های داخلی محروم شد و اجازه حضور در شبکه های معاونت سیما را نداشت. اجرای نجما جودکی در برنامه «صدام پیام» که از شبکه شما پخش می شد با واکنش تند منتقدان مواجه شد. عبور از خطوط قرمز گزارش متفاوت این مجری جوان در برنامه باعث شد نجما جودکی 4 سال خانه نشین شود.

وضعیت تأهل نجما جودکا

نجمه جودکی متاهل است او در سال 1394 با مهدی پارسازاده ازدواج کرد.

نما جودکی

سرگرمی های نجمه یدکی:

• نجمه جودکی در نوجوانی والیبال و بدمینتون بازی می کرد و علاقه زیادی به ورزش دارد.

• نعیمه یودکی علاقه زیادی به مطالعه دارد و کتاب مورد علاقه اش «جهر» اثر فلورانس اسکاول شین است.

• غذای مورد علاقه نجمه جودکی فسنجان است و رنگ های بنفش و سبز آبی را دوست دارد.

• فیلمسازی و موسیقی را دوست دارد و به موسیقی بی صدا بسیار گوش می دهد، آهنگ های حافظ ناظری، مجید اکشابی، مهدی جراحی، علیرضا قربانی و سالار عقیلی را دوست دارد.

نما جودکی

آثاری از نجما جودکی

• شب ایرونی

• انتهای الوند

• ایران و آفتاب

• مردم گرام

• برنامه هفت آهنگ

• قاب سفید

• دوست مهربان

• نردبان

• یک فرصت

• صحنه های سریال مانند

نجما جودکی فرزند طلاق است

نجما جودکی فرزند طلاق است. او در برنامه پوپولیستی شبکه سه از طلاق پدر و مادرش گفت و به خاطر مشکلاتی که مادرش پس از طلاق پشت سر گذاشت، اشک ریخت.

بیشتر بخوانید  هروی: صبر میوه شیرینی است؛ برای موفقیت روزهای سختی را تحمل کردیم

اولین اجرای نجما جودکی و شروع فعالیت

نجمه یدکی می گوید اولین اجرای من در سال 1383 اجرای صحنه ای در ناحیه یک آموزشی تهران بود.

درست زمانی که آرزوی حضور در تلویزیون را در سر می پروراند، طبق خاطرات مهران، نقش یک دوست را بازی کرد و گوینده رادیو شد.

ورود به تلویزیون و بهترین مجری شبکه اول در سال 90

نجمه جودکی در سال ۱۳۸۷ با برنامه شب ایرونی از شبکه جام جم وارد تلویزیون شد. او کار خود را با اجرای قاب سفید و ایار مهربان شبکه دو، نردبان شبکه پنج ادامه داد.

درست در حالی که شش ماه از خروج آزاده نامداری از برنامه «تازه ها» می گذشت به شبکه یک دعوت شد. او « مناسبت ویژه » را در حضور خانواده اش اجرا کرد و در 19 سالگی مدیران و سیاستمداران را به نوعی به چالش کشید.

این ویژه هفت ماه تا مارس 1989 به طول انجامید اما در تابستان 2013 با ارائه برنامه ای کمی متفاوت از شبکه 1 به یکی از محبوب ترین مجریان تلویزیون تبدیل شد.

وی در نظرسنجی مجریان شبکه یک با رای مردم به عنوان بهترین مجری شبکه یک انتخاب شد و نامش بالاتر از محمدرضا شهیدی فرد قرار گرفت.

وی درباره بهترین مجری بودن گفت:

مهران دوستی به من خبر داد که تو اولین بودی و من به تو افتخار می کنم. او برای من مثل یک پدر بود. البته بعد مردم سبک اجرای من را پذیرفتند وگرنه آقای شهیدی فر خیلی حرفه ای تر از من در گفتگو هستند. من آن زمان چهره جدید تلویزیون بودم و لطف خدا شامل حال من می شود.

بیشتر بخوانید  رکورد برمودا در توکیو شکسته شد

آثار امضای او را می توان به عنوان “کمی متفاوت” ذکر کرد. او در «سکانسی مثل سریال» که در نوروز 90 پخش شد، آهنگسازی زیبایی را با محمد سلوکی از خود به جای گذاشت. او می گوید یکی از خوشایندترین اجراها برای من صحنه ای شبیه سریال بود چون دیدم مرتبط با رشته تحصیلی اجرا می کنم و حداقل اطلاعات بیشتری در مورد آن رشته دارم.

نجمه یدکی می گوید محمد سلوکی یکی از افرادی است که در تلویزیون به خصوص در سریال های «مثل سریال دیده می شود» و «اینجا در ایران» به من کمک زیادی کرده است و همیشه از اجرا در کنار او لذت می برم.


دیدگاهتان را بنویسید