نتایج پژوهش و بررسی مجموع کلیک ها و بازدید در تلوبیون و آپارات و یوتیوب و کانال های مجازی نشان از اقبال عمومی به یک تاک شو به نام برمودا در شبکه نسیم دارد.
ارزیابی با جستجوگر کلیدواژه ای و نظرسنجی در یک جامعه آماری بیست هزار نفری نشان می دهد برنامه برمودا با میزبانی کامران نجف زاده در چند قسمت اول توجه بخش عظیمی از افکار عمومی را جلب کرده و بیشترین تعداد بازنشر در فضای مجازی را داشته است.تنها یک ویدیو در صفحه مجازی برمودا درباره مصاحبه حیاتی نزدیک به پنج میلیون بار بازدید داشته است که به نظر می رسد رکوردی کم نظیر در بازنشر گفتگوهای تلویزیونی است.در شبکه یوتیوب و کانال های دیگر هم میزان چرخش برخی بخش های برنامه با میلیون ها بار بازدید مواجه شده.
همچنین تماس های مردمی نشان می دهد بیشترین توجه و واکنش مردم به «احترام نجف زاده به مهمانان» و «ادب مجری با وجود پرسش سوال های سخت » را شامل می شود.
برمودا برنامه تاک شوی شبکه نسیم با اجرا و نویسندگی کامران نجف زاده وتهیه کنندگی محسن نجفی سولاری و کامران شهریوری تنها عمری دو هفته ای روی آنتن نسیم دارد.
در اتاق فکر این برنامه محمدرضا شهیدی فر حضور دارد و فواد صفاریان پور نیز مشاور هنری است.
برمودا تا امروز با چهره های مشهور و نوستالژیک گفتگوهای متفاوت و چالش های جنجالی ای داشته که به نظر می رسد بزودی اتفاق خاصی برای سیما رقم بزند.