مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نجات 25 ماهیگیر از غرق شدن در سیستان و بلوچستان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



ایسنا / سیستان و بلوچستان معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از نجات 25 صیاد از تیم جستجو و نجات دریایی و نجاتگران سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش ایسنا ، به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی استان ، سید حسن ابراهیمی گفت: پس از وقوع طوفان شدید در آبهای ساحل مکران و طی گزارش های متعدد از ماهیگیران و نجاتگران از اوایل صبح پنجشنبه ، 15 جولای اداره بندری و دریایی اصلی استان بلافاصله قایق ناجی 5 و دستیارانش را به مکانهای تعیین شده اعزام کرد و عملیات نجات تا اواخر شب برای ماهیگیران اضطراری ادامه یافت.

وی خاطرنشان کرد: طی یک عملیات موفقیت آمیز با هماهنگی مرکز جستجو و نجات دریایی (MRCC) در بندر چابهار ، 25 ماهیگیر در منطقه عملیاتی استان سیستان و بلوچستان با حضور در منطقه عملیاتی استان سیستان و بلوچستان زخمی ، غرق و گرفتار طوفان شدند. از ناجی 5 و دستیاران ناجی. در شرق و غرب استان ، نجات پیدا شد.

این مقام مسئول تأکید کرد: به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی؛ اخطارهای مرکز به روز شده (MRCC) در کانال های VHF شانزدهم و 69 دریایی ، هر دو ساعت ، به ماهیگیران و کشتی های ماهیگیری و بازرگانی از شرایط هواشناسی و هشدارهای ایمنی و هواشناسی اطلاع داده و با شماره 1550 در ارتباط با اعلام حادثه دریایی آماده ارائه ایمنی است خدمات به دریانوردان و ماهیگیران بصورت 24 ساعته.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  تاکید وزیر بر اجباری نبودن خرید عرصه مسکن مهر
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *