نجات هفت مفقود شده در کوه های چترود کرمان



به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان، محمد امیرخانی افزود: شب گذشته در پی تماس تلفنی اورژانس با مرکز عملیات کنترل و نجات هلال احمر، هفت نفر در کوه های پاسیب چترود مفقود شدند.کوه کرمان. بلافاصله تیم امدادی به محل اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه ساعت 20:30 شب گذشته تیم امداد و نجات کوهستان به محل حادثه اعزام شد، گفت: امدادگران کوهستان پس از ساعت 10 صبح امروز جمعه 13 خرداد ساعت 6:30 صبح به مفقودان نزدیک شدند.

وی با اشاره به اینکه امدادگران در این عملیات 7 ساعت در فلات پیاده روی کردند، خاطرنشان کرد: دو مفقود شده 16 و 36 ساله بر اثر سقوط از ارتفاع و همچنین بیماری های قلبی عروقی دچار جراحات شدید شده اند که از هواخواه کمک هوایی کردند.

امیرخانی گفت: تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان کرمان با همراهی دو تکنسین فوریت های پزشکی با بالگرد هلال احمر به محل حادثه اعزام و مجروحان این حادثه به پایگاه بشردوستانه جنوب شرق کشور منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه این عملیات از ساعت 11:30 امروز از شب گذشته آغاز و به مدت 15 ساعت به طول انجامید، خاطرنشان کرد: آمبولانس مصدوم شد و تکنسین ها بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: همچنین سایر مفقودان نیز توسط تیم امداد و نجات کوهستان کرمان به کوه منتقل شدند.

مرکز شهرستان چترود در 40 کیلومتری مرکز استان کرمان است.

بیشتر بخوانید  کشف 3 تن و 500 کیلوگرم مواد مخدر/ سلاح و مهمات باندها را منهدم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید