نتیجه والیبال ژاپن فرانسه امشب ۳۰ تیر ۱۴۰۱


نتیجه امشب 1301/07/30 والیبال ژاپن و فرانسه خلاصه بازی امروز فرانسه و ژاپن

به گزارش ایرانیان، دومین روز از مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت های والیبال 2022 امروز (پنجشنبه 9 تیرماه) با دو دیدار در شهر بولوینا ایتالیا پیگیری می شود.

در اولین دیدار تیم های فرانسه و ژاپن به مصاف هم رفتند که شاگردان آندره جیانی سرمربی فرانسوی با نتیجه 3 بر صفر حریف را شکست دادند و راهی مرحله نیمه نهایی شدند. فرانسه با این برد حریف ایتالیا در نیمه نهایی شد.

ژاپنی ها در این دیدار با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 16 و 25 بر 20 حریف خود را شکست دادند و بدین ترتیب به کار خود در این رقابت ها پایان دادند.

اروین انگاپت و استفن بویر از تیم فرانسوی و ران تاکاهاشی و یوکی ایشیکاوا به دلیل مصدومیت در این بازی حساس حضور نداشتند.

تیم های فرانسه و ژاپن در مرحله مقدماتی لیگ ملت ها چهارم و پنجم شدند.

در آخرین دیدار این مرحله نیز تیم والیبال ایران از ساعت 23:30 در انتظار لهستان است و برنده این دیدار حریف آمریکایی در دیدار نیمه نهایی خواهد بود.

ایرانی های زیادی در سالن یونیپول بولونیا حضور داشتند که شاهد شکست تیم ملی آسیا مقابل فرانسه بودند تا در ادامه آماده سازی خود را برای همراهی تیم ملی ایران مقابل لهستان آماده کنند.

در دو دیدار ابتدایی مرحله یک چهارم نهایی، تیم های آمریکا و ایتالیا موفق شدند برزیل و هلند را با نتیجه 3 بر یک شکست دهند. فرانسه اولین تیمی است که در این مرحله حریف خود را در سه ست متوالی شکست داده است.

بیشتر بخوانید  حکم نادرست کمیته اخلاق را قبول ندارم

مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های 2022 شنبه 1 آگوست با دو بازی در شهر بولونیا پیگیری می شود.

پخش زنده والیبال فرانسه ژاپن امروز + پخش زنده امروز والیبال ژاپن بیشتر…

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید