نتیجه مسابقه هادی چوپان ۲۰۲۲ | فیلم قهرمانی هادی چوپان در مستر المپیا 2022


قهرمانی هادی شپرد در Mr. فیلم مسابقه ای المپیا هادی چوپان جایزه مستر المپیا بیوگرافی و عکس های مسابقه هادی چوپان نتیجه مسابقه هادی شپرد 2022 هادی شپرد قهرمان فیلم در Mr. المپیک 2022 بیایید choopan | هادی چوپان قهرمان مستر المپیا 2022 شد + ویدیو صفحه شپرد اینستاگرام هادی چوپان

چگونه با ورزش ایران همراه شویم

چگونه هادی چوپان لیدر مسابقات پرورش اندام 2022 ایران به گزارش سید عباس صادقی گزارشگر ارشد حوزه ورزش ایران به مقام اول در آمریکا و مسابقات بسیار معتبر و معروف آقای … المپیا برای اولین بار مدال طلای این مسابقات را به دست آورد، در تاریخ ایران آن را به گردن خود انداخت!

در مسابقات مستر المپیا که به میزبانی شهر لاس وگاس آمریکا و با حضور برترین بدنسازان حرفه ای جهان برگزار می شود، هادی چوپان امسال به عنوان یکی از نامزدهای اصلی برنده شدن «شن» حضور یافت.
چوپان که در سال های اخیر در این رویداد عناوین سوم و چهارم را کسب کرده بود، امسال با مربی «هنی رامبد» یکی از بهترین مربیان جهان روی صحنه مستر المپیا حاضر شد. آن هم تا این که تعدادی از بدنسازان ایرانی که اجازه حضور در این مسابقات را داشتند به دلیل نداشتن ویزا نتوانستند به مرحله المپیک برسند.
در دو سال گذشته، بیگ رمی، غول غول پیکر مصری، عنوان مستر المپیا را به دست آورده بود و امسال پیش از اینکه شرکت کنندگان روی صحنه بروند، گمانه زنی های زیادی در مورد سومین قهرمانی متوالی بیگ رمی وجود داشت.
اما وقتی دیروز رقبای سنگین وزن ساختمان Msterolimpia روی صحنه رفتند، فوق العاده بدن هادی شپرد همه کارشناسان را شگفت زده کرد. این پسر ایرانی که سال ها برای رسیدن به چنین جایگاهی تلاش کرد و بارها در مصاحبه هایش از زندگی سختش با گچ کاری صحبت کرد، امروز در فینال مستر المپیا به مصاف رقبای سرشناس خود رفت.

بیشتر بخوانید  جدایی ۲ بازیکن از استقلال -

اما لحظه ای که همه ایرانی ها منتظرش بودند و هادی چوپان در آرزویش بود بالاخره فرا رسید. هادی چوپان برای اولین بار به عنوان یک ایرانی قهرمان مستر المپیاد شد و حالا با ساندا (جایزه ویژه قهرمان مستر المپیاد) به ایران بازخواهد گشت.
این یک قهرمانی تاریخی نه تنها برای ایران بلکه برای آسیایی هایی است که آخرین بار حدود 40 سال پیش توسط یک بدنساز لبنانی چنین عنوانی را کسب کردند.
لانسفورد، نیک واکر، براندون کری و بیگ رمی رقبای برجسته هادی چوپان بودند که در مسابقات مسترالمپیا 2022 دوم تا پنجم شدند.
هادی چوپان که دچار اختلال شنوایی است پس از اعلام نام خود به عنوان قهرمان بسیار احساساتی شد و گفت: چون ناشنوا بودم خیلی اذیت شدم و سختی کشیدم.
حالا سلطان یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی جهان تا سال آینده ایرانی است. بیا شپرد

ایران چگونه این موفقیت را به او و مربیانش تبریک می گوید؟

در حال بارگذاری ویدیوی مسابقه هستیم. صبور باش

دیدگاهتان را بنویسید