نتیجه فراخوان 3 روزه آبان چه شد؟ / زنده می‌سوزانیم، شکنجه می‌کنیم، می‌کُشیم ولی اعدام نکنید!



آنچه دیگران می خوانند:

در تماس سه روزه سه شنبه 24، چهارشنبه 25 و پنجشنبه 26 آبان ماه در مجموع 22 نفر از بسیجیان، فراجا و شهروندان عادی جان باختند. شاهد عملیات کور تروریستی با سلاح گرم در اصفهان و ایذه بودیم. میزان خشونت آشکار در شهرهای کردشین و ایذه خوزستان بیشتر از سایر شهرها بود.

در خوزستان علاوه بر قتل یک کودک 9 ساله و یک مادر 45 ساله، شاهد هجوم عناصر وهابی در سطح شهر بودیم که عقب نشینی خود را با عبارت “رفاضی بکش” مشخص کردند. البته استاندار خوزستان در گفت وگو با فارس اعلام کرد که برخی از عاملان عملیات تروریستی ایذه در حال فرار دستگیر شدند و تحت بازجویی قرار دارند. شهرستان مرزی بوکان نیز روز پنجشنبه در غارت مغازه ها و اموال عمومی شرکت داشت.

آمار منتشر شده از شهدا به شرح زیر است:

ایذه (خوزستان): 7 تن

بوکان (آذربایجان غربی): 3 تن

مشهد: 3 تن

اصفهان: 3 تن

سنندج (کردستان): 2 تن

سراوان (سیستان و بلوچستان): 2 تن

کوروه (کردستان): 1 تن

شیراز (فارس): 1 تن

قبل و بعد از روشن شدن ابعاد جرم

شامگاه چهارشنبه نیز چنین جنایتی در اصفهان تکرار شد. دو موتورسوار به سمت پلیس تیراندازی کردند. در این عملیات کور تروریستی 3 نفر کشته و یک نفر مجروح شد.

پروژه ای که در 28 سپتامبر آغاز شد اکنون به تروریسم برهنه تبدیل شده است. این فرآیند در 3 بخش انجام شد:

بیشتر بخوانید  به هر سهامدار چه تعداد سود سهام باید پرداخت شود؟

فاز اول؛ تظاهرات با تجمع نوجوانان آغاز شد. همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، دانشگاه ها و مدارس آتش زا در دستور کار قرار گرفت. بیش از 15 میلیون دانش آموز در این کشور تحصیل می کنند اما در نهایت تعدادی ضبط شده با حضور چند ده دانشجو به رسانه های لندن – عربستان رسید. بیش از 3 میلیون دانش آموز در حال تحصیل هستند اما جمعیت هتک نتوانسته حتی یک درصد دانش آموزان را با خود همراه کند.

لازم به ذکر است که منشأ رکیک ترین واژه ها از دانشگاه های دولتی مانند شریف و خواجه نصیر بوده است. دانشگاه هایی که دولت برای هر دانشجو تقریباً یک میلیارد هزینه می کند. بنابراین دانشجویان ثروتمند باید بدون وقفه از دانشگاه های دولتی حذف شوند. این افراد باید نزدیک به یک میلیارد برای تحصیل خود بپردازند.

همزمان تصاویر زیادی از دختران جوان با عنوان «کشته شده توسط نظام» منتشر شد. اثبات؟ هیچ تنها تعدادی عکس به صورت سریالی توسط رسانه های لندن منتشر شد و ادعا شد که افراد بدون هیچ مدرکی توسط نیروهای امنیتی کشته می شوند.

تا کنون رسانه های لندن-سعودی به نمایندگی از نظام در مورد مرگ بیش از 20 دختر و زن نوشته اند: مرضیه دشمن زیاری، ندا بیات، نگین عبدالملکی، سارینا اسماعیل زاده، آیتک رضایی، اسرا پناهی، پردیس جاوید، حنا دوزدوزانی. سارینا ساعدی، مائده جوانفر، ناهید مصطفی پور، نسرین قدری، نسیم صدقی، پارمیس همناوا، آرنیکا قائم مگی، پریسا بهمنی و نیکا شکرمی از جمله این اسامی هستند.

نکته اینجاست: قطاری از دشمنان دخترکش در اقصی نقاط ایران در گردش است و هر کدام از نام ها متعلق به یکی از اقوام ایران است! نام های متعددی مانند ندا بیات و حنا دوزدوزانی اصلا وجود ندارد.

بیشتر بخوانید  زیباترین پله برقی دنیا را ببینید | تصاویر حیرت انگیز از مسیر رویایی پله برقی در ابوظبی +ویدئو

(در مورد پروژه دختر کشی اینجا و اینجا بیشتر بخوانید)

فاز دوم؛ یک طیف آموزش دیده از جنگ شهری به راهپیمایی ها تزریق شد. محور اصلی این طیف مناطق مرزی بود. شورشیان در مناطق مرکزی کشور نتوانستند خیابان ها را پر از مردم کنند. بر این اساس، آنها برای تسلط بر خیابان به وحشیگری محض متوسل می شوند. نمونه های زیادی نیز به لطف فضای مجازی مستند شده است. شامل:

زنده سوزی: تروریست های داخلی 29 شهریور در مشهد و 21 مهر در تهران این جنایت بزرگ را مرتکب شدند.


دیدگاهتان را بنویسید