نتیجه انتخابات شورای باغستان با هاله ای از بلاتکلیفی / حقوق کامل کارگران پیمانکاری شهرداری پرداخت نخواهد شد


به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار ، حجت الاسلام ابوالفضل بنی احمدی امام جمعه باغستان ظهر امروز در خطبه نماز سیاسی جمعه در مسجد باغستان با اشاره به سالگرد شورای نگهبان اظهار داشت: شورای نگهبان خاص در ایران. کشورها. در ایران نیز وظایفی مانند نظارت بر تصویب قوانین توسط پارلمان و نظارت بر انتخابات وجود دارد.

وی ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمد باکر (ع) افزود: این امام مظلوم از راویان واقعه کربلا بود و همچنین کلاسها و تصمیماتی را بر اساس قرآن و داستانهای پیامبر می ساخت. ، که ادامه دارد و در زمان امام جعفر صادق شکوفا شد. «ع» و تعلیم و تربیت هزاران دانش آموز در مکتب اهل بیت.

امام جمعه از باغستان گفت: “ما امیدواریم که رئیس جمهور جدید تحت فشار برای شروع کار خود و توسط استاندارد شایسته سالاری افراد مناسب و حرفه ای، کارشناس، دکستر و خدمات خوبی به مردم ارائه دهید.

بنی احمدی با اشاره به اینکه تأیید صحت انتخابات شورای اسلامی باگستان در هاله ای از ابهام است ، گفت: وظیفه انتخابات شورای باگستان باید در اسرع وقت توسط مقامات مربوطه تعیین شود. .

وی با اشاره به مطالبات کارگران پیمانکاری در زمینه خدمات شهری و مناطق سبز شهرداری ادامه داد: در یکی از بندهای قرارداد بین پیمانکار و شهرداری ذکر شده است که پیمانکار باید توانایی پرداخت کامل را داشته باشد. حقوق و مزایای 2 ماهه.

امام جمعه باگستان خاطرنشان كرد: اكنون پيمانكاران مي گويند تا زماني كه شهرداري هزينه وضع موجود را پرداخت نكند ، كارگر هزينه مغاير قرارداد را دريافت نمي كند و طبق ماده فوق حقوق كارگران نبايد باشد. یک روز به تأخیر افتاد.

بیشتر بخوانید  نوشته تکان‌دهنده در دست پدر ۳۳ساله + تصویر

بنی احمدی گفت: پیمانکار هزینه های سالها ، عیدی و پاداش کارگران را دریافت می کند اما آنها را پرداخت نمی کند و چند روز بعد این پیمانکار بدون هیچ تضمینی از شهر خارج می شود و پیمانکار بعدی می آید.

وی افزود: مسئولان امنیتی و بازرسی شهرداری باگستان در حال حاضر ساکت هستند که حقوق کارگران را ادا نمی کنند و شما هیچ اقدامی برای احقاق حقوق و مخالفت با ظلم این کارگران نمی کنید.

انتهای پیام


دیدگاهتان را بنویسید