نتفلیکس و سونی همکاری خود را با ویل اسمیت متوقف کردند!


کمپانی فیلمسازی نتفلیکس قرار بود جدیدترین پروژه سینمایی خود را با نام “سریع و شل” با نقش اصلی ویل اسمیت راه اندازی کند. اما رفتار خشونت آمیز و استثمارگرانه ویل اسمیت با کریس راک در جریان اسکار باعث شد تا این کمپانی پروژه فیلمبرداری را به حالت تعلیق درآورد.

این فیلم درباره رهبر یک باند مافیایی است که پس از سوءقصد حافظه خود را از دست می دهد. او با جمع آوری سرنخ ها متوجه می شود که هویتی دوگانه دارد: از یک طرف او رهبر یک باند جنایتکار است و از طرف دیگر او یک مامور سیا است.


ویل اسمیث

در جریان نود و چهارمین دوره جوایز اسکار، کریس راک، کمدین و مجری آمریکایی با ویل اسمیت، همسر ویل اسمیت که موهایش را به دلیل آلوپسی (طاسی موضعی) از دست داده بود، شوخی کرد.

ویل اسمیت پیر شد و به او سیلی زد. برگشت و روی صندلیش نشست و با صدای بلند و گستاخانه از روکو خواست نام همسرش را نیاورد.


ویل اسمیث

اسمیت دقایقی بعد برای بازی در «شاه ریچارد» برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شد. او بعداً در بیانیه از رفتار خود عذرخواهی خواهد کرد. اما عذرخواهی او شرکت های فیلمسازی را قانع نکرد.

آکادمی با پذیرش استعفای اسمیت گفت که به توبیخ او ادامه خواهد داد.


ویل اسمیث

فهرست عواقب سالی اسمیت طولانی تر می شود. یکی دیگر از پروژه هایی که قرار بود در آن بازی کند «آدم های بد 4» بود. این فیلم قرار بود توسط Sony Pictures فیلمبرداری شود و در ApplePlus ‘سرویس سینمای خانگی’ 5 در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید  متن آهنگ شب یلدا ابی ( Ebi – Shabe Yaldaa)

قرار بود ویل اسمیت پس از مراسم اسکار 40 صفحه فیلمنامه دریافت کند، اما گزارش ها حاکی از آن است که سونی این پروژه را متوقف کرده است.

این چهارمین قسمت از مجموعه «مردان بد» بود که اسمیت قرار بود دوباره در کنار مارتین لارنس بازی کند.


دیدگاهتان را بنویسید