نتایج ورزشهای ایران در نهمین روز المپیک / شکست در کشتی و حذف والیبال!


در نهمین روز بازی های المپیک توکیو ، ورزشکاران ایرانی در دو رشته به رقابت پرداختند اما باز هم نتوانستند شانس کسب مدال را کسب کنند.

به گزارش ایسنا ، در نهمین روز بازی های المپیک 2020 توکیو ، ورزشکاران ایرانی تنها در دو رشته کشتی و والیبال به رقابت می پردازند و ورزشکاران ایرانی در هر دو رشته شکست می خورند.

علیرضا نیاتی (60 کیلوگرم) و امین میرزازاده (130 کیلوگرم) دو نماینده ایران در اولین روز این رقابت ها بودند. لوپز ، کشتی گیر 38 ساله کوبائی که هشت مدال طلای جهان و المپیک را کسب کرد ، 8 بر صفر شکست خورد اما با لوپز با صعود به فینال ، میرزازاده در دیدار برگشت برای کسب مدال برنز مبارزه می کند. میرزازاده فردا ساعت 6:30 صبح به مصاف الکسوی رومانی می رود و در صورت پیروزی برای کسب مدال برنز با رضا کیالپ از ترکیه رقابت می کند.

تیم ملی والیبال نیز با سه شکست ، دو برد و رسیدن به گروه پنجم در گروه خود نتوانست به دور بعد مسابقات صعود کند.

* کشتی یونانی-رومی:

آمین میرزازاده نماینده وزن 130 کیلوگرم در شروع رقابت های کشتی المپیک 2020 ، کیم مینسویک دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی را در دور اول با نتیجه 6 بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. میرزازاده در مبارزه دوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل میچان لوپز برنده 3 مدال طلا المپیک و 5 مدال طلا از کوبا روی تشک رفت و در نهایت با نتیجه سنگین 8 بر صفر شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی باز ماند.

بیشتر بخوانید  آتش بازی انگلیسی آغاز شد / عکس

پس از برتری لوپز تا فینال ، میرزازاده فردا دوباره برای کسب مدال برنز در گروه شانس می جنگد.

علیرضا نیاتی دیگر نماینده ایران در اولین روز مسابقات کشتی 60 کیلوگرم حضور داشت. او در دور اول و در مرحله یک چهارم نهایی با آرمن ملیکیان ، دارنده مدال طلای امیدهای جهان از ارمنستان در سال 2019 رقابت کرد و 5-5 شکست خورد.

نیاتی برای کسب مدال برنز در گروه بازنده باید راهی فینال می شد و آرمن ملیکیان در دومین بازی خود به حریف اوکراینی تامیروف باخت ، بنابراین نیاتی خیلی زود از مسابقه حذف می شود.

*والیبال:

تیم ملی والیبال ایران در پنجمین بازی خود در المپیک 2020 در توکیو به مصاف ژاپن رفت و با نتیجه 3-2 شکست خورد تا از صعود به مرحله یک چهارم نهایی المپیک جلوگیری کند.

ایران در گروه A المپیک توکیو در سال 2020 قرار داشت ، در حالی که ژاپن پیش از این مسابقه با دو برد و دو شکست روبرو شد. قهرمانان ایران در مرحله گروهی المپیک مقابل لهستان و ونزوئلا پیروز شدند و مقابل کانادا و ایتالیا شکست خوردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید