نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ۲۷ فروردین ۱۴۰۲


سیستم یکپارچه توزیع خودرو

نتایج قرعه کشی سیستم یکپارچه تخصیص خودرو نتایج قرعه کشی 27 فروردین 1402 امروز با کد ملی و کد رهگیری منتشر می شود وقتی نتایج قرعه کشی ایران خودرو در مطلب بعدی منتشر می شود.

قرعه کشی سیستم یکپارچه خودکار امروز 7 فروردین 1402 برگزار شد و نتایج و اسامی برندگان بر اساس اولویت مشخص شد.

متقاضیان خودروهای داخلی در طرح تلفیقی می توانند با سامانه تماس بگیرند تا از فردا نوبت دریافت خودرو و برداشت پول بلوکه شده آن ها با سامانه تماس حاصل کنند.

امید کلیباف درباره جزئیات انتظار و تحویل خودروهای داخلی گفت: انتظار در صف متقاضیان خرید خودرو از شرکت های سایپا، مدیران خودرو، فردا و ایلیا انجام شده است و تمامی این متقاضیان حداکثر تا سقف خودروی خود را تحویل خواهند گرفت. سه ماهه است که متقاضیان می توانند از امروز با مراجعه به سامانه یکپارچه حساب کاربری خود در قسمت جزئیات سفارش، سفارش خود را مشاهده کنند.

وی افزود: متقاضیان کرمان موتور و ماکسات موتور نیز حداکثر تا 6 ماه می توانند خودروی خود را دریافت کنند.

سخنگوی وزارت امنیت با اشاره به اینکه لیست نامزدهای خودرو از شرکت های ایران خودرو، بهمن خودرو و آرین خودرو نیز تهیه شده است، گفت: در مورد این سه شرکت باید برنامه تولید هماهنگ شود. مشتریان این شرکت‌ها می‌توانند با مراجعه به حساب کاربری خود و انتخاب گزینه «جزئیات سفارش» از زمان تحویل خودرو خود مطلع شوند.

مشاور وزیر صمت همچنین اعلام کرد: نوبت دوم ثبت نام خودرو در قالب طرح توزیع یکپارچه خودرو به جای پایان بهار (که قبلا اعلام شده بود) اواسط اردیبهشت ماه انجام می شود، اما کسانی که در اول ثبت نام کرده اند. دور این طرح فقط در «در صورت انصراف از طرح اول در فاز دوم خودرو قابل ثبت نام است».

دیدگاهتان را بنویسید