نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو کی اعلام میشود – ایران چطور


نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه توزیع خودرو و نتایج قرعه کشی طرح یکپارچه خودرو چه زمانی اعلام می شود؟ ادامه مطلب

سامانه یکپارچه فروش خودرو به منظور شفاف سازی و عرضه عادلانه همه خودروهای تولیدی، امروز (یکشنبه 25 اردیبهشت) ساعت 12 با یک هفته تاخیر نسبت به ابلاغیه اولیه وزیر صمت آغاز به کار می کند. ; متقاضیان طی امروز و فردا می توانند از دستورالعمل های مختلف فروش خودرو توسط تمامی شرکت های خودروسازی مطلع شوند و از روز سه شنبه 27 اردیبهشت ماه، ثبت نام در سامانه امکان پذیر خواهد بود.

به گزارش ایسنا، در حالی که به گفته سیدرضا فاطمی امین – وزیر صنعت، معدن و تجارت – دو هفته پیش سامانه یکپارچه فروش خودرو مقدمه و اعلام کرد: تمامی خودروسازان از تاریخ 18 اردیبهشت ماه هر گونه خرید خودرو را فقط از طریق سامانه قرعه کشی متمرکز (سامانه یکپارچه فروش خودرو) تحویل دهند تا ضمن ایجاد شفافیت، از عرضه عادلانه تری برای تمامی خودروهای تولیدی اطمینان حاصل شود.

حالا با یک هفته تاخیر سامانه یکپارچه توزیع خودرو از امروز یکشنبه (5 اردیبهشت) ساعت 12 در سایت sale.iranecar.com قابل دسترسی است. بر این اساس، در راستای اجرای بند 5 مصوبات ریاست جمهوری در خصوص نحوه خرید خودرو به منظور شفاف سازی و افزایش رضایت مردم، سامانه یکپارچه توزیع خودرو فعال شده است.

سامانه یکپارچه فروش خودرو از امروز فعال می شود. متقاضیان در روزهای یکشنبه و دوشنبه می توانند از بخشنامه های مختلف فروش خودرو که توسط تمامی شرکت های خودروسازی ارائه می شود مطلع شوند و از روز سه شنبه 27 اردیبهشت ماه می توانند در سامانه ثبت نام کنند. اولویت یا تاخیر در ثبت نام تاثیری در قرعه کشی و شانس برنده شدن نخواهد داشت. بر اساس اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، متقاضیان در روزهای یکشنبه و دوشنبه می توانند از بخشنامه های مختلف فروش خودرو که توسط تمامی شرکت های خودروسازی ارائه می شود مطلع شوند و از روز سه شنبه 27 اردیبهشت ماه می توانند در سامانه ثبت نام کنند..

بیشتر بخوانید  معامله‌ای امن با اعتبار اسناد داخلی – ریالی بانک ایران زمین

در اولین دوره فروش خودرو در این سامانه مهلت یک هفته ای برای ثبت نام متقاضیان در نظر گرفته شده است و قهرمانی یا تاخیر در زمان ثبت نام تاثیری در قرعه کشی و شانس برنده شدن نخواهد داشت.

عرضه خودروهای مبتنی بر این سامانه بسیار متنوع و چندین برابر ظرفیت دوره های گذشته خواهد بود و خودروسازان موظفند تمامی محصولات خودروهای سواری خود را در این سامانه ادغام کنند و هیچ استثنایی برای تخصیص خودرو به مشتریان وجود نخواهد داشت. خارج از این سیستم سیستم.

شایان ذکر است، پیش از این عبدالله توکلی – مدیرکل دفتر صنعت خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت – نیز توضیحاتی ارائه کرده بود. جزئیات فروش خودرو در سیستم فروش یکپارچهوی تاکید کرد: این سامانه با هدف ایجاد شفافیت در همه ابعاد، افزایش عرضه و توقف تولید خودروهای معیوب فعال می شود.

وی با بیان اینکه میزان عرضه ای که در سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام می شود چندین برابر دوره های گذشته خواهد بود، اعلام کرد: بازه زمانی مشخصی در سازوکار این سامانه تعیین می شود تا جریان ورودی زیادی ایجاد شود. اتفاق نیفتد خودرو با چندین خودروساز مواجه خواهد شد و چند روز دیگر برای ثبت نام باقی نمانده است. در واقع خودروسازان در یک بازه زمانی معین محصولات خود را با هم عرضه می کنند و خریداران می توانند در این مدت زمان مشخص خودرو مورد نظر خود را با قدرت انتخاب زیاد خریداری کنند. روال تحویل به گونه ای خواهد بود که برای درخواست های مازاد ظرفیت، مشتریان نهایی با قرعه تعیین می شوند. در غیر این صورت خودرو متعلق به هر ثبت نام کننده خواهد بود. اما با توجه به اقدامات انجام شده برای افزایش عرضه و به طور کلی با توجه به اینکه شرایط به گونه ای پیش خواهد رفت که مصرف کننده واقعی از این طرح بهره مند شود، الزامات تجاری گام به گام حذف می شود و در مراحل بعدی قرعه کشی نیز به تدریج حذف خواهد شد. پله ها شد.

بیشتر بخوانید  ایجاد مرکز پاسخگویی به مشتریان در واحد خدمات پس از فروش مدیران خودرو -

در پایان لازم به تاکید مجدد است که تفاوت توزیع خودرو در این سامانه نسبت به فروش قبلی، ناکارآمدی اولویت تاخیر در ثبت نام نامزدها در برنده شدن است.

دیدگاهتان را بنویسید