نتایج قرعه کشی خودرو شهریور 1401 منتشر شد + لینک اسامی برندگان


به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، افرادی که در قرعه کشی خودرو شرکت کردند می توانند به سامانه یکپارچه خودرو به نشانی sale.iranecar.com مراجعه کرده و نتایج قرعه کشی را مشاهده کنند.

کسانی که در قرعه کشی ثبت نام کردند می توانند نتیجه را در sale.iranecar.com مشاهده کنند.

قرعه کشی ماشین شهریور 1401

به گفته سخنگوی وزارت امنیت، نتایج مرحله سوم قرعه کشی خودرو امروز 10 شهریورماه مشخص می شود.

افرادی که در این قرعه کشی شرکت کردند می توانند به سامانه یکپارچه خودرو به نشانی sale.iranecar.com مراجعه کرده و نتایج قرعه کشی را مشاهده کنند.

البته هنوز زمان انتشار نتایج مشخص نیست و سخنگوی وزارت امنیت به ذکر تاریخ کلی اکتفا کرد.

دفعه قبل قرار بود فردای قرعه کشی نتایج اعلام شود که به زمان دیگری موکول شد. سامانه یکپارچه خودرو دلیل تاخیر در انتشار نتایج را به دلیل مشکلات فنی در سایت اعلام کرد. حداقل دو روز طول کشید تا اسامی منتشر شود.

اکنون متقاضیان امیدوارند نتایج مرحله سوم قرعه کشی امروز اعلام شود.

نتایج قرعه کشی خودرو مادران کی اعلام می شود؟

بیشتر اتومبیل های این دوره برای مادران دارای دو یا چند فرزند رزرو می شود. این افراد جهت درج نتایج با سامانه یکپارچه خودرو به آدرس sale.iranecar.com تماس حاصل نمایند.

در مرحله سوم قرعه کشی خودرو تنها 60 هزار خودرو عرضه شد اما تعداد ورودی ها 6 میلیون و 685 هزار دستگاه بود. به همین دلیل است که بسیاری معتقدند برنده شدن در این قرعه کشی مانند یک معجزه است.

دلیل دیگر این است که 20 درصد از سهام خودروهای فروخته شده را به صاحبان خودروهای فرسوده و 50 درصد را به مادران دو فرزند یا بیشتر دادند. یعنی متعلق به طرح جوانان جمعیت بود. این در حالی است که تنها 30 درصد خودروها برای کاندیداهای عادی بوده است.

بیشتر بخوانید  کودکان در معرض خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب

ایران خودرو در فاز سوم توزیع خودرو از طریق سیستم یکپارچه، 6 محصول پژو 206 تیپ 2، رانا پلاس سقف شیشه ای و گیربکس 6 سرعته، سورن پلاس جدید، پارس سال با موتور KSUTP، پارس TUS و توربوشارژر اتوماتیک دنا پلاس تحویل می دهد. محصولات I 4 برای پیش خرید موجود است: ترازوی وزن دستی، ترازوی وزن اتوماتیک، توربوشارژر دستی دنا پلاس و توربوشارژر اتوماتیک دنا پلاس.

گروه خودرو سایپا فروش عالی 5 محصول Kuick.S ساینا. S، Kwik Plus با گیربکس اتوماتیک، Kwik.R و Kwik.R با گیربکس اتوماتیک با مهلت تحویل 90 روزه آغاز می شود و این ثبت نام تا تکمیل ظرفیت محصول از طریق سیستم توزیع یکپارچه خودرو ادامه خواهد داشت.

<п>اعلامیه نتایج قرعه کشی خودرو شهریور 1401 منتشر شد + لینک اسامی برندگان اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید