نتایج قرعه کشی بهمن موتور ویژه مادران (دی ماه 1401) | نتایج قرعه کشی لاماری طرح مادران (دی ۱۴۰۱)


قرعه کشی موتور باخمن برای مادران (دسامبر 1401) | نتایج قرعه کشی لاماری طرح مادران (دی 1401). ثبت نام سریع بدون قرعه کشی طرح قرعه کشی مادران وفاداری

به گزارش گروه نوروز، طرح جدید فروش محصولات ایران خودرو ویژه متقاضیان عادی، مادران و خودروهای فرسوده از روز گذشته آغاز شده و تا فردا سه شنبه 29 دی ماه ادامه دارد.

پروژه جوانان موتور باخمن

طبق اعلام باخمن موتور، Fidelity Prime Type 1 (5 صندلی)، Fidelity Prime Type 1 (7 صندلی) و Dignity Prestige در رنگ های سفید و مشکی در طرح حمایت از خانواده و جوانان ارائه می شود. به همین ترتیب وانت کارا دو کابین تیپ 4 رنگ سفید به فروش می رسد.
در این طرح، پیش ثبت نام دستگاه های محصول شرکت بهمن موتور برای مادرانی که فرزندان دوم و بعدی آنها پس از تاریخ قانون (1400/08/24) به دنیا آمده اند، به صورت نقدی با تحویل فوری (30 روز کاری پس از پرداخت و تشکیل پرونده) مجاز است.

فروش دیگنیتی، فیدلیتی و کارا وانت در طرح خرید و فروش خودروی کارکرده

بر اساس اعلام باخمن موتور، در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده (غیر تاکسی)، محصولات فیدلیتی پرایم تیپ 1 (5 صندلی) و دیگنیتی پرستیژ در رنگ های سفید و مشکی عرضه می شوند. به همین ترتیب در این طرح وانت دو کابین تیپ 4 نیز به رنگ سفید به فروش می رسد.
در این طرح امکان پیش ثبت نام یک دستگاه محصول بهمن موتور برای متقاضیان واجد شرایط، به صورت نقدی با موعد تحویل فوری (30 روز کاری پس از گذراندن مراحل هزینه خودروی فرسوده و واریز وجه و تکمیل پرونده) وجود دارد.
لازم به ذکر است قیمت محصولات منتخب برای طرح تعویض خودروی فرسوده پس از مجوز متقاضی از مراجع ذیصلاح و پس از اتمام امحای خودروی فرسوده و در زمان تعیین شده منظور خواهد شد. واریزی و بر اساس قیمت مصوب روز.

بیشتر بخوانید  سامانه ثبت‌نام «طرح جهش مسکن» در دسترس نیست! -

برای اطلاع از نتایج این قرعه کشی و زمان اعلام اسامی برندگان با شماره تلفن 48027-021 (سامانه ارتباطی بهمن موتور) تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید