نبرد داغ برای قهرمانی و بقا تا آخرین روز ادامه داشت


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لیگ برتر فوتبال ملی با برگزاری مسابقات 29 هفته ای خود به اوج حساسیت خود رسیده است. این مسابقات به طور همزمان از ساعت 21:15 در شهرهای مختلف آغاز شد و با نتایج کار قهرمانی و بقای لیگ نهایی شد.

در حساس ترین مسابقه هفته در ورزشگاه آزادی ، تیم فوتبال پرسپولیس که مدعی اصلی قهرمانی است ، موفق شد 3 بر 1 تراکتور را شکست دهد و با 64 امتیاز در بالای جدول باقی بماند. در این مسابقه پیمان بابایی در دقیقه 50 تراکتور را پیش انداخت اما پرسپولیس با گلهای مهدی عبدی در دقیقه 64 و 92 و احمد نورالهی در دقیقه 68 بازی را به سود خود به پایان برد.

در یک مسابقه سرنوشت ساز دیگر امشب ، سپاهان ، تنها رقیب پرسپولیس در راه قهرمانی ، توانست در دربی اصفهان 2 بر صفر ذوب آهن را شکست دهد و در کورس قهرمانی باقی بماند. گل های نویدکی را امید نورافکن در دقیقه 45 و رضا میرزایی در دقیقه 94 به ثمر رساندند تا زردپوشان اصفهانی با 62 امتیاز در رده دوم قرار بگیرند و همچنان شانس پیروزی داشته باشند.

استقلال در شبی که بسیاری از ستاره های خود را از ابتدا به زمین نفرستد ، در زمین نساجی نیز 3-1 پیروز شد. وریا گافوری در دقیقه 45 و 51 و متین کریم زاده در دقیقه 83 گل های شاگردان فرهاد مجیدی را به ثمر رساندند تا آبی پوشان با 56 امتیاز در مکان سوم باقی بمانند.کریم اسلامی نیز در دقیقه 17 تنها گل نساجی را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید  نجات 5 زن گرفتار در دریای چالوس / فیلم

نتایج کامل هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر به شرح زیر است:

فولاد 2-0 صنعت نفت آبادان

مهندسی مکانیک 0-5 فلش

پدیده Rafsanyan Med 2-1

نفت مسجد سلیمان 1-2 گل گهر

منسوجات 1-3 استقلال

تراکتورسازی پرسپولیس 3-1

سایپا 1-0 آلومینیوم

سپاهان 2-0 ذوب آهن

برنامه مسابقات در لیگ برتر تا پایان هفته بیست و نهم:

نبرد داغ برای قهرمانی و بقا تا آخرین روز ادامه داشت

254 251

دیدگاهتان را بنویسید