نایب قهرمانی تیم فوتسال فولاد هرمزگان در مسابقات ایمیدرو



سیزدهمین دوره مسابقات فوتبال داخل سالن ایمیدرو و شرکت های تابعه در تبریز برگزار شد که 29 تیم از زیرمجموعه ها و سازمان های ایمیدرو در آن حضور داشتند.

در تیم فوتسال فولاد هرمزگان بازیکنان و کادر فنی به نام های میلاد مریدی، حسین عشوری، سجاد حسن پور، سعید صادقی، میشم راسته، مجید رئیسی، مرتضی رئیسی، حسین جعفرزاده، محمدرضا بهنار، محسندر مهرانه، مرضی لیدره، میهن پریز، علی زکاری، محمد حمزه پور و محمد رویگر تختی به میدان رفتند.

در این مسابقات تیم فوتسال فولاد هرمزگان که در گروه چهارم قرار داشت در مرحله مقدماتی با شکست 3 بر 1 مس شهربابک و به عنوان تیم اول سنگ آهن سیرجان با نتیجه 4 بر 1 به فینال راه یافت. مرحله یک هشتم نهایی

در این مرحله تیم فوتسال شرکت فولاد هرمزگان با شکست ۵ بر یک تیم اوپال پارسیان از مشهد به جمع هشت تیم برتر این دوره از مسابقات راه یافت. این تیم در مرحله یک چهارم نهایی با برتری 3 بر 1 مقابل باشگاه فوتبال خراسان به جمع چهار تیم برتر این دوره از مسابقات (نیمه نهایی) راه یافت. مرحله نیمه نهایی این مسابقات روز چهارشنبه 14 مردادماه برگزار شد که تیم فوتسال فولاد هرمزگان با نتیجه قاطع 4 بر یک تیم آلومینیوم اراک را شکست داد و راهی فینال این دوره از مسابقات شد.

روز پنجشنبه 15 مردادماه در فینال تیم فوتسال فولاد هرمزگان به مصاف مبارکه فولد رفت که به شایستگی با یک گل مغلوب این تیم شد و نایب قهرمان شد.

بیشتر بخوانید  طرح جدید مجلس/ سپرده ارزی وثیقه تسهیلات ریالی می‌شود

روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان

دیدگاهتان را بنویسید