مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نایب رئیس فدراسیون فوتبال بازداشت شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از صداوسیما، این منبع آگاه گفت: پس از برخورد با متهم پرونده رمزارز ملک مانی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال، وی امروز دستگیر و روانه زندان شد.

وی افزود: پیش از این آقای اف سی متهم ردیف اول و همسر نایب رئیس فدراسیون فوتبال نیز در این پرونده کلاهبرداری دستگیر و با قرار وثیقه 1800 میلیارد تومانی روانه زندان شده بود.

یک منبع آگاه با بیان اینکه تاکنون بیش از 3000 نفر در این پرونده کلاهبرداری پرونده خود را گم کرده اند، تصریح کرد: پرونده رمزارز کینگ مانی بزرگترین پرونده کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال است و چندین هزار میلیارد تومان فریب خورده است. شهروندان و رسیدگی به دعاوی شاکیان در حال انجام است.

وی درباره روش این کلاهبرداری گفت: این کلاهبرداری توسط یک شرکت بازاریابی شبکه ای معروف در کشور در قالب ارز دیجیتال کینگ مانی سازماندهی شده است.

یک منبع آگاه گفت: گردانندگان کینگ مانی رمزارز با ایجاد نوسانات قیمتی به صورت موهوم و غیر واقعی، تمایل و تمایل مضاعف اعضای این شرکت بازاریابی را برای سرمایه گذاری بیشتر ایجاد کردند، به طوری که قیمت هر واحد کینگمن در چند واحد. ماه غیر واقعی است و فقط در یک شبکه 4 یورویی به چندین هزار یورو رسیده است.

وی تاکید کرد: رسیدگی به این پرونده ادامه دارد.

بیشتر بخوانید  وضعیت کرونا در ایران از ۱۰ شهریور تا ۱۰ مهر ۱۴۰۰ / در یک ماه گذشته چند نفر قربانی کرونا شدند؟ -
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *