ناگفته های خیانت و طمع در زندگی باب راس



مستند جدیدی درباره باب راس ، که به عنوان بزرگترین معلم نقاشی جهان توصیف شده است ، به زودی در نتفلیکس منتشر می شود.

به گزارش ایسنا ، این مستند با عنوان اتفاقات خوب ، خیانت و آزمندی به کارگردانی جوشوا روفا داستان زندگی ناگفته های باب راس ، خالق برنامه تلویزیونی لذت نقاشی است که بین سالهای 1983 و 1994 پخش شد. او همچنان به موفقیت بزرگ دست یافت و هر روز از 300 کانال تلویزیونی پخش می کرد.

باب راس ، با درک عمیق از طبیعت و رفتار خوب و ملایم ، همه را تشویق کرد که خلاقیت خود را بپذیرند و خود را باور کنند و در این راه به یک پدیده فرهنگی تبدیل شوند. مردی که همیشه معتقد بوده است که هیچ مشکلی پیش نیامده است ، اما تنها چیزهای خوب دهه ها شادی بزرگی را برای جهان به ارمغان می آورد. در حالی که صدای آرامش بخش و تصویر غیر قابل تردید وی هنوز حس نوستالژی را تداعی می کند ، هنوز یک داستان شوم در مورد نام او و امپراطوری ساخته شده وجود دارد که توسط شرکای زمانی قابل اعتماد او ، افرادی که خیانت را پنهان می کنند ، ربوده شده است. و به آرامی ، فراتر از مرگ او در سال 1995 ادامه یافتند.

ملیسا مک کارتی ، بن سوکول ، دیوا دسوسا ، جوشوا روفا و استیون برگر تهیه کنندگان مستند “چیزهای خوب ، خیانت و حرص” هستند که قرار است از 25 آگوست از طریق سیستم نمایش آنلاین آغاز شود. Netflix راه اندازی می شود.

بیشتر بخوانید  مدال برنز سجاد گنج زاده قطعی شد

باب راس در سال 1995 درگذشت ، اما هنوز هم به عنوان یک نماد فرهنگی شناخته می شود و قسمت های قدیمی برنامه تلویزیونی محبوب او با عنوان “لذت نقاشی” بیش از 450 میلیون بازدید در YouTube داشته اند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید