ناگفته‌های تصادف مرگبار مهدی قائدی و همراهانش



آنچه دیگران می خوانند:

مهدی قیدی وی متولد چهاردهم آذر 1377 – بوشهر و بازیکن باشگاه استقلال است. مهدی قیدی مالی از جنوب فوتبال خاصی بازی می کند. مهدی قیدی او یک تیرانداز باهوش و خلاق است. مهدی قیدی او با خلاقیت خود چندین بازی را برای استقلال ذخیره کرد.مهدی قیدی همسر شیخ دیابه در خط حمله استقلال حضور داشت.

مهدی قائدی

ناگفته هایی از تصادف مهدی کایدی، در هفته ای که گذشت، اخبار و شایعات زیادی در خصوص علل تصادف صبح دوشنبه گذشته مهدی کایدی که منجر به فوت احمدرضا شاکر شد، در شبکه های اجتماعی و خبرگزاری های رسمی منتشر شده است. حسین باقری، عموی احمدرضا شاکر در گفت وگو با ایسنا، درباره تصادف و سهل انگاری و کوتاهی هایی که برای احمدرضا شاکر رخ داد، گفت.

ابتدا گفت: احمدرضا شاکر با مهدی کایدی دوست و همسایه بود. احمدرضا می خواست گواهینامه بگیرد و گفت چون در تهران سخت است باید در بوشهر برای گواهینامه اقدام کند. زمانی که در بوشهر بود مهدی کایدی برای پیگیری کارهای دانشگاهی خود به بوشهر آمد و در دو روزی که با هم بودند به مهمانی امین حسن پور دوست مهدی کایدی رفتند. موقع برگشت با ماشین ام وی ام که برای دوست مهدی کایدی بود برمی گشتند. مهدی به عنوان راننده در ماشین بود و احمدرضا در صندلی عقب نشسته بود. زمانی که کایدی در بلوار امام علی (ع) بود به دلیل بی احتیاطی و عدم توانایی در کنترل ماشین تصادف کردند و همه سرنشینان به بیرون پرتاب شدند. این اتفاقات در گزارش جلسه و گزارش ترافیک و جلساتی که صورت گرفت ثبت شد.

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

مهدی قائدی

تصادف مرگبار مهدی کایدی

باقری درباره شایعاتی که درباره وضعیت مهدی قائدی در حین رانندگی شنیده می شود، گفت: این موضوع را به من هم گفته اند اما سندی مبنی بر تایید آن ندیده ام. شاید از جنبه‌های مختلف فکر می‌کردند که بهتر است این موضوع منتشر نشود، اما چنین مواردی وجود داشت. البته گلایه داشتم که وقتی احمدرضا ساعت 1:45 در بیمارستان بستری شد، ساعت 6:06 این حادثه را به پلیس راهنمایی و رانندگی اطلاع دادند. ابتدا وی را به اورژانس بیمارستان منتقل کردند و سپس در ساعت 6:06 به پلیس اطلاع دادند که این حادثه اتفاق افتاده است.

وی افزود: ابتدا فکر می کردند تصادفی است اما وقتی متوجه شدند احمدرضا شاکر دچار خونریزی مغزی شده و مهدی قیدی به اتاق عمل رفته است، مجبور شدند پلیس را در جریان بگذارند. خدا می داند در این بین چه اتفاقی افتاد و بعد از پنج ساعت به پلیس راهنمایی و رانندگی اطلاع دادند. شاید به خاطر مشکلات ورزشی کشور این کار را کردند.

مهدی قائدی

ناگفته های تصادف مرگبار مهدی کایدی

باقری در ادامه از عملکرد بیمارستان شهدای خلیج فارس گلایه کرد و اظهار داشت: با دکتر مقدم که دکتر احمدرضا بودند صحبت کردم و ایشان گفتند که وقتی احمدرضا را به بیمارستان آوردند GCS (سطح هوشیاری) او بود. 8 ساله بود و توانستند او را عمل کنند موضوع دیگر این است که احمدرضا تا ساعت 9 صبح در اورژانس بیمارستان بستری بود و به بیمارستان و مراقبت های ویژه منتقل نشد.

عمو شاکر در پاسخ به این سوال که چرا فکر می کند بیمارستان در درمان خواهرزاده اش کوتاهی کرده است، تصریح کرد: فکر می کنید وقتی با یک آقا تصادف می کنید، بیمارستان اول آقا را درمان می کند یا اول شما؟ چون رهبر معروفی بود از او مراقبت کردند. متاسفانه ظرفیت بیمارستان بسیار محدود بود. پزشک بیمارستان جلوی دوربین ها اعلام می کند که هیچ مشکلی وجود ندارد و همه امکانات مهیا است اما بدانید که اینطور نبود. بیمارستان تجهیزات نداشت که اگر احمدرضا تا ساعت 9 صبح در اورژانس نمی ماند، GCS احمدرضا 8 می شد و می توانستند او را عمل کنند، اما چرا نکردند؟ بعد عمویم را پیش من بردند و گفتند جی سی اس احمدرضا 3 است و نمی توانیم او را عمل کنیم. چرا وقتی آی پی اسش بالا بود عکس العملی نشان ندادید ماجراهای تصادف مهدی کایدی

بیشتر بخوانید  مقتول از من خواست که او را به بهشت ​​بفرستم!

مهدی قائدی

بالاخره گفت: اینکه مهدی قیدی یا فرد ایکس و ایگرگ آنجا بوده اند و از احمدرضا مراقبت نکرده اند، درست نیست. خدا و وجدان وجود دارد. اگر آنها احساس گناه نکنند، من دیگر به خدا اعتقاد ندارم. اول گفتند کایدی راننده نبود ولی خدا پدر آن سرهنگ راهنمایی و رانندگی را بیامرزد که در گزارش نوشته مهدی کایدی راننده بوده ناگفته هایی از تصادف مهدی کایدی


دیدگاهتان را بنویسید