ناگفته‌های وحشتناک سارا و نیکای سریال پایتخت



آنچه دیگران می خوانند:

سارا و نیکا فرگانی متولد 17 مرداد 1392 در تهران و ساکن سوئد هستند. سارا و نیکا این دو خواهر بازیگر وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، اکنون سارا و نیکا در سوئد زندگی می کنند، نیکا یک دقیقه بزرگتر از سارا گفتگوی جالب و خواندنی از سال 97 با سارا و نیکا نوجوان هستند دوقلوها بازیگران سریال دیدنی پایتخت.

سارا و نیکا

خیلی از بازیگران کودک می آیند، در چند نمایش می درخشند و می روند. دوقلوهای ناز پایتخت از سری اول برای این سریال به هم پیوسته اند و همزمان با عادت کردن مخاطبان به داستان و شخصیت های این سریال، رشد کرده و شانس آورده اند که حداقل تا به امروز در آن باقی بمانند. .

تصویر: وقتی داعش مرا گرفت با تمام وجود گریه کردم

سارا و نیکا فرکانی عسل، بازیگران دختر خانواده معمولی، این روزها بازیگری را جدی‌تر گرفته‌اند و می‌گویند علاقه‌مند به بازیگر شدن به معنای واقعی هستند.

با این خواهران دوقلو که در دنیای واقعی بی گناه و ساکت به نظر می رسند صحبت کردیم و در مورد انتقاداتی که به عملکرد آنها در پایتخت 5 وارد شد پرسیدیم.

سخت ترین سکانسی که در این سریال داشتید چه سکانسی بود؟

سارا و نیکا

نیکا: تمام سکانس های این سریال پایتخت که مربوط به داعش بود، سخت بود. اما قسمتی که کریر زیر آب رفت برای من سخت تر بود. تصور کنید که آب یخ روی سر شما ریخته شده و همزمان باید برقصید. از سرما گریه کردم.

سارا: رفتن زیر آب واقعا سخت بود. مردمی که می بینند فکر می کنند ما وارد دریاچه شدیم و اتفاق خاصی نیفتاده است، اما واقعا سخت بود. جای دیگر گفتم با وجود این مشکلات پشت صحنه داشت خوش می گذراند. با هم خندیدیم و به ما انرژی داد.

بیشتر بخوانید  عربستان به بارسلونا فکر می‌کند، ما به سکوی خالی!

آیا روز خاصی در محل کار وجود دارد که بیشتر به یاد داشته باشید؟

سارا: همه روزها خوب بود. روز خوبی نداشتیم در پشت صحنه خوش می گذشتیم اما وقتی جلوی دوربین بودیم کار سختی بود.

صحنه ای که یکی از نیروهای داعش بالای سر شما می آید یکی از خاطره انگیزترین سکانس های این مجموعه است. چه احساسی داشتی؟

نیکا: برای ما خیلی واقعی و سخت بود. من واقعا در آن صحنه از ته دل گریه کردم.

سارا: خیلی سخت بود. باورم نمی شد این سریال پایتخت اینقدر بر سر ما بیفتد اما در نهایت خوب شد. مثلاً در روزهای اولی که برای فیلمبرداری سکانس های مربوط به داعش به شهرک دفاع مقدس رفتیم، صورتمان را آرایش کردند تا آفتاب سوخته به نظر برسیم، اما بعد از مدتی واقعاً پوستمان سوخته بود.

سارا و نیکا

کدام سکانس از این سریال پایتخت را بیشتر دوست دارید؟

نیکا: من همه سکانس ها را دوست دارم، چون دیدم برای آنها زحمت کشیده است.

سارا: منم همینطور اما سکانس تقلب رو ترجیح میدم.

در بین پنج سریال پایتخت کدام فصل را بیشتر دوست دارید؟

سارا: من همه قسمت های پایتخت را خیلی دوست دارم، اما چون سری پنجم سخت تر بود، به نظرم بهتر بود.

بازیگری چقدر برای شما جدی است؟

نیکا: اولش زیاد جدی نگرفتیم. مثلاً در پایتخت 1 و 2 خیلی جدی نبودیم، اما الان به این حرفه علاقه داریم و واقعا عاشق بازیگری هستیم. ما می خواهیم ادامه دهیم.

برنامه شما برای ادامه این حرفه چیست؟

نیکا: سعی می کنیم با جدیت بیشتری آن را ادامه دهیم. ما هر کاری که لازم است انجام می دهیم تا بهتر باشیم و همینطور بمانیم. امیدوارم در بازیگری پیشرفت کنیم.

بیشتر بخوانید  واکنش آمریکا به توقیف نفتکش های یونانی توسط ایران: در حال بررسی هستیم

سارا: من در کلاس های بازیگری شرکت می کنم و هر کاری که ما را بهتر کند انجام می دهم.

یعنی اگر پیشنهاد بازی در کار دیگری داده شود قبول می کنید؟

نیکا: اگر ایران باشیم قبول می کنیم. حالا بریم سر کار.

سارا: اگر پایتخت ادامه پیدا کند، همان نقش ها را بازی می کنیم. البته جدای از آن دوست دارم در کارهای دیگری هم بازی کنم و در آینده به صورت حرفه ای بازیگری را دنبال کنم.

آیا تا به حال پیشنهاد دیگری داشته اید؟

پیشنهادهایی داشتیم اما در پایتخت فیلمبرداری می کردیم.

تا کی با پایتخت همکاری می کنید؟

سارا: فکر می کنم ما پایتخت هستیم.

آیا انتقادی به بازی خود در این سریال پایتخت شنیده اید؟

هرگز. در اینستاگرام دیدیم که عده ای گفتند چرا اینقدر کم دیالوگ می گویید. بالاخره مقدار دیالوگ دست ما نیست! هیچ کاری نمی توانیم در مورد آن انجام دهیم. تصمیم با نویسندگان است. آنقدر برای ما دیالوگ می نویسند. امیدوارم در پایتخت گفتگوهای بیشتری داشته باشیم.

سارا: بعضی ها می گویند چرا بد بازی می کنی یا دیالوگ ها را از دست می دهی. این به ما نیست که خودمان دیالوگ بنویسیم و بگوییم. آقای. تنابنده تصمیم می گیرد. بگذار نقشمان در پایتخت 6 پررنگ تر شود، از میان این انتقادات، من یک کامنت را در اینستاگرام لایک کردم. مرد نوشت که این دو بچه پدر و مادر ساده ای دارند چون در یک شهر کوچک بزرگ شده اند و دخترانشان مانند ناگاهای معمولی هستند پس باید ساکت و ساده باشند.

بیشتر بخوانید  هشدار ورود سامانه بارشی به کشور

سارا و نیکا

آیا تا به حال از نویسندگان خواسته اید که نقش شما را بهتر کنند؟

نیکا: گفتیم ولی به هر حال آقای تنابنده نویسنده است و هر چه بخواهد می شود. بعضی ها فکر می کنند ما تلاش نکردیم چون دیالوگ کمتری داشتیم، اما واقعا هر سکانسی که می زدیم سخت بود مخصوصا سکانس های آخر و قسمت های مربوط به داعش.

یادتان هست چگونه با این مجموعه آشنا شدید؟

نیکا: یادم نیست چطور بازیگر شدیم، چون خیلی جوان بودیم. هشت ماه از اولین بازی ما در سریال «زندگی مجدد» می گذرد. بعد از آن آقای سیروس مقدم ما را دید و برای نقش بچه های نقی انتخاب شدیم. آنها برای این نقش ها به دنبال دوقلو بودند. شماره مامان را پیدا کردند، زنگ زدند و گفتند دوست داریم بچه های شما در این سریال بازی کنند. البته ابتدا قرار بود در یک سکانس بازی کنیم و فقط عکس هایمان در سریال باشد، اما آقای تنابنده گفتند بهتر است در سریال بمانیم و بازی کنیم.

رابطه شما با بازیگران پشت صحنه چیست؟

خیلی خوب.

تقریباً همه از شما بزرگتر هستند.

درست است اما ما رابطه خوبی داریم و واقعاً مثل یک خانواده شده ایم.

آیا در محل کار احساس رقابت با یکدیگر ندارید؟

نه. ما در محل کار با هم دوست و خواهر هستیم.


دیدگاهتان را بنویسید