مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ناچ آیفون چیست | قیمت آیفون 14

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


ناچ آیفون چیست | قیمت آیفون 14 | خرید قیمت آیفون ۱۴ دیجی کالا و رونمایی آیفون ۱۴ و قیمت گوشی آیفون 14 پرو مکس دیجی کالا و ایرپاد پرو ۲ و رونمایی آیفون ۱۴ در ادامه مطلب.

کوچکتر شدن ناچ آیفون ۱۳ تقریبا قطعی است.

آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس. دو گوشی با تراشه‌ای جدید و قابلیت‌ها و امکانات فراوان.

اپل دقایقی پیش از دو گوشی آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس رونمایی کرد. این دو گوشی را باید قدرتمندترین و بهترین پرچم‌داران اپل تا سپتامبر ۲۰۲۳ بدانیم که قرار است با پرچم‌دارانی نظیر گلکسی S23، شیائومی ۱۳ اولترا، پیکسل ۷ پرو و… به رقابت بپردازند. اپل هم به خاطر همین رقابت سنگین پیش رو، تا جایی که امکان داشته این دو را به قابلیت‌های بسیار خوب مجهز کرده است. در ادامه به معرفی این دو محصول می‌پردازیم.

آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس از یک تراشه‌ی جدید با نام A16 به عنوان قلب تپنده بهره می‌برند. پردازنده‌ای که از لحاظ فناوری ساخت تفاوتی با نسل قبل ندارد اما اپل ادعا می‌کند که عملکرد آن به مراتب بهتر از A15 است. تمرکز اپل در طراحی این تراشه روی بهبود مصرف انرژی، نمایشگر و افزایش کیفیت دوربین بوده است. در نتیجه، تراشه‌ای طراحی شده که ۶ هسته‌ی پردازشی دارد؛ دو هسته‌ی قدرتمند با ۲۰٪ مصرف انرژی کمتر و چهار هسته‌ی کوچک با یک سوم توان مصرفی تراشه‌های رقیب. در کنار این تراشه هم از ۶گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LPDDR5 استفاده خواهد شد در حالی که در نسل قبل این میزان همین ۶ گیگابایت اما از نوع LPDDR4X بود. میزان حافظه‌ی داخلی هم در مقایسه با قبل تغییری نکرده است (۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت).

بیشتر بخوانید  نصب اینستاگرام قبلی خودم از بازار ۱۴۰۲

اپل برای این که بتواند سنسور‌های اصلی دستگاه را در بالای آن قرار دهد، قسمتی از بالای دستگاه را بریده و محلی را به عنوان ناچ گذاشته است.

با ما همراه باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *