ناپدید شدن مین ها نادرست و نادرست است / گفته من تحریف شده است



معاون اسبق معدن وزارت صمت ، ضمن انکار اخبار منتسب به وی در رابطه با ناپدید شدن مین ها ، از سو abuse استفاده و تحریف مصاحبه اخیر خود خبر داد.

به گزارش ایسنا ، پس از انتشار مشکوک برخی شایعات پیرامون طرح گسترده پاکسازی 6000 معدن غیرفعال در کشور با برگزاری بزرگترین حراج ملی و تحریف و سوusing استفاده از اظهارات معاون سابق معدن ، وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، وی توضیحاتی را در این زمینه ارائه داد.

اسماعیلی ضمن اعلام اینکه استفاده از عنوان برای ناپدید شدن 7500 مین در واقع تحریف سخنان وی و نوعی شر رسانه ای است ، افزود: بحث در مورد ناپدید شدن مین ها نادرست و غیرواقعی است و از این نظر استفاده چنین عنوانی توسط رسانه ها انتشار كلمات من است ، بنابراین تا زمانی كه من چنین مشكلی را انكار كنم ، حق هرگونه اقدام قانونی را برای خود محفوظ می دارم.

گفتنی است سرپرست معاونت صنایع معدنی روز گذشته ضمن شکایت از انتشار شایعات و محتوای دروغین ، آمادگی معاونت ، ابعاد گسترده طرح عظیم رهاسازی معادن غیرفعال در کشور را نیز تشریح کرد. مدیر برای روشن کردن و برطرف کردن شک و تردید از کارشناسان. حامیان و اصحاب رسانه گزارش داده بودند.

باید دید از چه ناحیه ای و برای چه اهدافی کاهش دستاوردهای بزرگ حوزه استخراج وزارت صمت در فضای فعلی کشور بخصوص در مراحل اجرای این پروژه صورت می گیرد. مردم. چندین سال است که مواد معدنی راکد و غیرفعال بوده و دارایی های طبیعی و خدادادی کشور را که می توانند مواد اولیه واحدهای تولیدی را فراهم کنند ضمن ایجاد اشتغال گسترده جوانان ، مسدود و محدود می کند.

بیشتر بخوانید  ۶۰ هزار خانوار جدید مشمول دریافت یارانه معیشتی و ۶۰ هزار نفر حذف شدند

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید