ناوشکن سبلان در شهر سینای اردبیل نصب می شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



حبیب فاطی در گفتگو من می گویم ج گزارشگر بیشتراعلام شد: به همت نیروی دریایی ارتش و شهدای استان اردبیل و تلفات ناخدا صمدی ، همراه با نصب این ناوشکن ، فرمانده سردیس جان به مدت هشت سال دفاع مقدس صمدی در کف نیروی دریایی ارتش خلخوران در این قسمت پیدا کنید و نصب کنید.

وی تصریح کرد: اعضای کمیته تلویزیون و منظر شهری با در نظر گرفتن 11 شاخص با نصب این موافقت کردند آلمان با طراحی مناسب و جهت گیری صحیح در میدان اردبیل سینا اعلام و تصمیم گیری شد آلمان ناوشکن سبلان همراه با طراحی یک فواره مناسب و حرکات انتزاعی و هنری موج دریا و طلوع شهدا ، در این قاب به تصویر کشیده شده و در معرض دید عموم قرار گرفته است

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اردبیل گفت: در کنار این ناوشکن یک تندیس یا سردیس کاپیتان صمدی قرار دارد. خلخوران توسط مفاخر اردبیل در نیروی دریایی و مجاهدان فاتح هورامشهر آماده شده و در این میدان نصب شود.

فاطی اضافه کرد: شورا و شهرداری اردبیل همواره به افتخار ایثار و مجاهدت ایثارگران و خانواده های معظم شهدا در تلاش بوده اند تا چنین اقدامی ارزشمند انجام دهند و با نصب و راه اندازی عناصر مختلف به بهترین شکل در گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تلاش کنند

وی پیشنهاد کرد که یکی از اعضای شورای شهر نصب شود آلمان شهدای حمله هوایی ارتش عراق به اردبیل خاطرنشان کردند و ادامه داد: این عضو شورا پیشنهاد خوبی را برای حضور در آینده در محل بمب گذاری هواپیماهای رژیم بعث در اردبیل مطرح کرد. آلمانی آماده و نصب شود تا یاد و خاطره شهدای این عملیات خونین برای همیشه حفظ شود و به عنوان یادگاری ارزشمند برای نسل های آینده به یادگار بماند.

بیشتر بخوانید  آمازون چقدر ثروتمند Bezos شد؟

دیدگاهتان را بنویسید