مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نان کی گران می شود؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ضیایی گفت: دولت قصدی برای افزایش قیمت نان ندارد و مابه التفاوت تنها پس از اعلام قیمت آرد به نانوایان پرداخت می شود.

محسن ضیایی روز پنجشنبه با بیان اینکه دستگاه کارتخوان هوشمند در سایر نانوایی های استان اصفهان در حال نصب است، ادامه داد: تمامی نانوایی های استان که از آرد یارانه ای نوع اول و دوم استفاده می کنند ملزم به نصب دستگاه کارتخوان هوشمند هستند.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی اصفهان تصریح کرد: دولت قصد افزایش قیمت نان را ندارد و تنها پس از آزاد شدن قیمت آرد، مابه التفاوت به نانوایان پرداخت می شود.

نان با هر کارتی فروخته می شود

ضیایی با تاکید بر عدم افزایش قیمت نان در طرح عادلانه شدن توزیع یارانه ها گفت: با اجرای این طرح تغییری در قیمت نان ایجاد نمی شود و مردم می توانند به همان اندازه خرید کنند. نان. همانطور که با هر کارت بانکی نیاز دارند.

وی افزود: این اقدام در راستای اجرای طرح همگانی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها انجام شد و اجرای آن باعث ساماندهی بیشتر نحوه پخت و توزیع نان و همچنین جلوگیری از قاچاق آرد و توزیع غیرحضوری می شود. آرد از جمله اهداف نصب کارت خوان هوشمند، نانوایی ها است.

بیشتر بخوانید  فیلم زن هتاک در اتوبوس تهران
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *