نام وریا غفوری هرگز از دل هواداران استقلال پاک نخواهد شد


صبو شهبازیان بازیکن سابق تیم استقلال در گفتگو با خبرورزش، در خصوص شرایط این روزهای استقلال و تحولات نام و فامیل برنامه خندوانه اظهارنظرهای خنده داری کرد.

از ماجرای پاک شدن نام وریجا گفوری در برنامه سرگرمی خبر دارید؟

من این برنامه را ندیده ام و کاملاً از اتفاقاتی که افتاده آگاه نیستم، اما با شنیده هایم فقط می توانم بگویم که کار خوبی نبود.

در این مورد بیشتر توضیح می دهید؟

وریا غفوری خیلی خوب است، آنقدر در قلب هواداران و مردم ایران جاهای زیادی ساخت که من یکی از آنها هستم، خیلی دوستش دارم و امیدوارم هر جا که هست موفق باشد.

نام واریا را با هیچ پاک کردنی از دل مردم پاک نمی شود/ با ساپینتو مثل شفر و استراماچونی رفتار نکنید/ جدایی حسین زاده یک تصمیم کاملا شخصی است.

به نظر شما چرا نام او از برنامه حذف شد؟

من واقعاً از جزئیات مطلع نیستم، اما می دانم که پاک کردن نام واریا برای همه مناسب نیست. وریجا گفوری نام بزرگی است که در تیمی بزرگ بازی می کرد و نماینده فوتبال کشورمان بود. او برای تیم ملی و تیم بزرگ استقلال زحمت کشید و با پاک کردن نامش از روی تخته سفید از ذهن مردم پاک نمی شود. واریا عالی است و همیشه عالی خواهد بود.

گفته می شود مدیران شبکه نسیم از این اتفاق اظهار بی اطلاعی کرده اند؟

همانطور که گفتم من درگیر جزییات این ماجرا نبودم اما امیدوارم این اتفاق تصادفی بوده و بتوانند جبران کنند. اما باید بدانند که استقلال فقط واریا غفوری نیست، استقلال شامل 30 میلیون ایرانی است که همه طرفدار یک تیم و یک رنگ هستند. این را هم باید اضافه کنم که هرکس لباس استقلال را بپوشد در دل هواداران این تیم برای خودش جایی درست می کند. من خودم سه سال لباس استقلال را پوشیدم و به خوبی متوجه شدم. به همین دلیل باز هم تاکید می کنم که نام واریا از دل هواداران استقلال پاک نمی شود.

بیشتر بخوانید  حرکت عجیب الناز شاکردوست با بازیگر خانم مقابل دوربین عکاسان

درباره شرایط این روزهای استقلال حرفی داری؟

خوشبختانه استقلال در شروع تمرینش شروع خوبی داشت و تا جایی که من می دانم بیشتر روزها صبح و بعدازظهر کار پرفشار خود را شروع می کرد. از سوی دیگر با حفظ بین 70 تا 80 درصد اعضای تیم یعنی استقلال تغییر چندانی نکرده است.

به نظر شما ساپینتو می تواند با تیم جدیدش موفق شود؟

اینکه یک مربی اروپایی با رزومه خوب در استقلال کار می کند مایه خوشحالی است اما باید با این ذهنیت که هم شفر و هم استراماچونی شروع های ناموفقی در سال های اخیر داشته اند صبور باشیم و از این تجربه که مدیران و هواداران استقلال دارند استفاده کنیم. همیشه منتظر بود چنین مربیانی نتایجی را دیده اند. بسیاری از شفر و استراماچونی هنگام ورود آنها انتقاد داشتند، اما در پایان فصل یا زمانی که استراماچونی می خواست جدا شود، از جدایی پشیمان شدند. ساپینتو قطعا باید برای اجرای برنامه های خود در استقلال زمان داشته باشد.

ظاهرا حسین زاده از استقلال جدا می شود و راهی شارلوا می شود. نظر شما در مورد این تقسیم چیست؟ و آیا بهتر نیست این بازیکن جوان یک سال دیگر در این تیم بماند؟

برخی از تصمیمات در زندگی افراد بسیار شخصی است. وقتی بازیکنی در تیمی می درخشد، معمولا این مدیر برنامه و مشاوران او هستند که پیشنهاد می دهند. الان هم شاید حسین زاده احساس می کند بهتر است از استقلال جدا شود و به اروپا برود. فقط می توانم بگویم که این تصمیم یک تصمیم شخصی است و امیدوارم هر جا که او باشد نتیجه بدهد.

بیشتر بخوانید  کرونای دلتا در فضای باز هم منتقل می شود؟

دیدگاهتان را بنویسید