نام خودرو جدید سایپا فاش شد



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: امیرحسین تابع جمات اظهار داشت: پس از ثبت نام محصول جدید کراس اوور سایپا با نام «اطلس»، سدان جدید سایپا با نام «سهند» به تولید انبوه و به بازار عرضه می شود.

وی افزود: یکی دیگر از محصولات جدید سایپ خودرو، کامیون نو شهری است که با برند سپهر تولید و عرضه می شود.

رئیس مرکز ارتباطات و روابط بین‌الملل گروه سایپا تاکید کرد: در روش جدید نام‌گذاری، تمامی محصولات سایپا با توجه به ریشه‌های ایرانی و معنای آن در زبان فارسی، با هماهنگی و همکاری سازمان‌ها و ادارات مربوطه، نام این محصولات تولید داخل را نام‌گذاری کردند. آنها همچنین هویت ملی و ایرانی خود را به هم پیوند می دهند.

دبیر کمیسیون ثبت محصولات گروه خودروسازی سایپا همچنین با یادآوری برنامه عرضه محصولات شاهین و آریا اتوماتیک، تصریح کرد: شاهین اتوماتیک و آریا اتوماتیک مجهز به گیربکس CVT سازنده پانچ بلژیک و هر دو محصول با نشان CVT به عنوان نمادی از گیربکس استفاده شده در بازار و

تبه جماعت در بخش دوم سخنان خود به معرفی نوع جدید سایپ فیس لیفت شده و کوییک سایپ اشاره کرد و افزود: دو محصول سایین و کوئیک جی که پیش از این با موتور M15 تولید می شدند نیز به مدل بهبود یافته جدید مجهز شده اند. موتور M15GSI و نوع آن با GKS به بازار خودرو کشور معرفی می شود.

وی در پایان به تغییر نوشته روی درب صندوق خودروهای تولیدی سایپا اشاره کرد و افزود: مقام ارشد وزارتخانه، مدیران ارشد وزارت صمت و مدیران ارشد محصولات گروه سایپا گروه سایپا بر روی بدنه خودرو خواهند بود. به فارسی تغییر کرد

بیشتر بخوانید  نحوه ختم سوره تکاثر برای ثروتمند شدن و شفای فرزند


دیدگاهتان را بنویسید