ناظم الشریعه: یم به دلیل عدم هماهنگی بین بازیکنان مقابل ازبکستان مشکلاتی داشتیم – اخبار فوتبال ایران – اخبار ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، محمد ناظم الشریعه پس از پیروزی ایران مقابل ازبکستان گفت: بازی نیمه نهایی شرایط خاص خود را دارد و تیم هایی که به مراحل نهایی می رسند از نظر فنی و سطح آمادگی خوبی دارند. . “

وی گفت: ازبکستان یک تیم کاملا شخصی است و یکی از رقبای سنتی ما در آسیا است. ما تمام وقت با این تیم بازی می کنیم اما پیشرفت این تیم با توجه به مسابقاتی که سال گذشته داشته کاملاً مشهود است. این تیم در این مدت دو بازی دوستانه مقابل ایران ، آرژانتین و ونزوئلا انجام داده است که نتیجه تفکر بسیار خوب این تیم است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران افزود: تیم ما در این بازی کمی زحمت کشیده است که این امر به دلیل عدم هماهنگی است و تنها با بازی زیاد قابل حل است. ما در دو بازگشت دو گل به ثمر رساندیم ، اما بازیکنانی داریم که با انجام دستورات می توانند به سرعت به بازی برگردند. خوشبختانه در نیمه اول شرایط به نفع ما رقم خورد و در نیمه دوم اختلاف گل را حفظ کردیم ، اگرچه می دانستیم که حریف در PowerPlay قدرتمند است.

ناظم الشریعه در پایان گفت: روز سختی را پشت سر گذاشتیم و این پیروزی را به عنوان ضیافت کادر فنی و بازیکنان به مردم عزیز تقدیم می کنیم.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  فال انبیا امروز | دعاهات به لطف خدا مستجاب شد! | از این معجزه خدا غافل نشو + تفسیر دقیق

دیدگاهتان را بنویسید