ناظم الشریعه: ما به بازیکنان باتجربه استراحت دادیم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهرسید محمد ناظم الشریعه ، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ، در مورد بازی امروز مقابل لیتوانی در تورنمنت تایلند گفت: “همانطور که همه می دانند ، اولین بازی در هر تورنمنت مشکلات و مشکلات خود را دارد.” علاوه بر انجام یک بازی تدارکاتی پس از دو سال غیبت در مسابقات ، امروز ما در مقابل لیتوانی بازی کردیم که میزبان جام جهانی نیز است. لیتوانی تیم بدنی خوبی بود. در اولین قدم سعی کردیم هماهنگی لازم را بین بازیکنان ایجاد کنیم.

وی افزود: در هر صورت بازیکنان امروز عملکرد بسیار خوبی مقابل لیتوانی داشتند و موفق شدند برنامه های کادر فنی را در زمین با هوش بالا انجام دهند. با توجه به وقت کمی که داشتیم ، به نتیجه مطلوب رسیدیم. در نیمه دوم سعی کردیم از تمام پتانسیل تیم استفاده کنیم. به بازیکنان باتجربه استراحت دادیم و نیروهای جوان را به زمین آوردیم.

ناظم الشریعه که در وب سایت فدراسیون فوتبال صحبت کرد ، ادامه داد: ما به دنبال کارهای دفاعی و هماهنگی لازم بین کودکان بودیم. در این مسابقه ما از هر 15 بازیکن استفاده کردیم و فقط یک دروازه بان بازی نکرد.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطرنشان کرد: من از نتیجه بازی خوشحالم و فکر می کنم ما در این مسابقات خوب شروع کردیم. البته نباید سایر حریفان را دست کم بگیریم. ما سعی می کنیم هر مسابقه بازی بهتری داشته باشیم و مهمترین هدف ما در این مسابقات این است که ابتدا هماهنگ شویم و سپس نتیجه بگیریم.

بیشتر بخوانید  راز کش آمدن ذرت مکزیکی رو بلدید؟ | ذرت مکزیکی رو اینطوری درست کن توی خونه همه عاشقش میشن +ویدئو

دیدگاهتان را بنویسید