ناظر ویژه برای جلوگیری از درگیری در دربی تهران!



به دنبال نبرد در دربی تهران 95 ، کمیسیون انضباطی ناظران ویژه ای را برای دیدار استقلال و پرسپولیس در جام حذفی تعیین کرده است و جریمه های نقدی بزرگی برای هر اتفاق ناخوشایند در انتظار است.

به گزارش ایسنا ، دربی پایتخت 96 حدود 24 ساعت دیگر در ورزشگاه آزادی در مرحله یک چهارم نهایی جام فوتبال ایران برگزار می شود و با توجه به حذف مسابقه ، حساسیت این مسابقه بسیار بالاتر از دیدارهای قبلی این دو است. تیم ها

آخرین تقابل دو تیم در لیگ و دربی در سال 1995 با حوادث زشت و درگیری بازیکنان دو تیم همراه بود که سرانجام با جریمه های عوامل هر دو کشور همراه شد.

اکنون در آستانه این جلسه اقدامات ویژه ای برای رصد وقایع این جلسه انجام شده است و با توجه به تصمیمات این کمیته از جلسه قبل ، هرگونه درگیری و تنش به سخت ترین راه حل خواهد شد.

کمیسیون انضباطی علاوه بر سرپرستان داوران ، ناظر لیگ و کارکنان شورای فوتبال ، ناظران ویژه ای را منصوب کرده است. فدراسیون فوتبال نوشت: “با توجه به اهمیت و حساسیت مسابقات در هفته های آخر لیگ برتر و مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ، کمیسیون انضباطی ناظران ویژه خود را برای نظارت بر تیم ها می فرستد.”

“بر این اساس ، با توجه به بازی پرسپولیس و استقلال در 14 ژوئیه در جام حذفی در مرحله یک چهارم نهایی ، یک ناظر انضباطی ویژه بازی را تماشا می کند.”

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  فدراسیون فوتبال عراق مرتکب قتل عام غیر ارادی شد - اخبار جهانی فوتبال - اخبار ورزشی تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید