ناشنوایان: بازیکنان والیبال ناشنوا در ایتالیا با مشکل روبرو می شوند


محمد ترکاشوند در مورد وضعیت تیم ملی والیبال ناشنوایان برای حضور در جام جهانی ایتالیا گفت: برای آماده سازی والیبالیست های ناشنوا برای جام جهانی تیر ماه 30 والیبالیست را به اردوی آماده سازی دعوت کردیم که 18 نفر از آنها در اردوی دوم .

به گفته روزنو ، وی افزود: متأسفانه این تیم چون 2 سال رها شده بود و برنامه خاصی نداشت ، انتخاب بازیکن و آماده شدن برای جام جهانی دشوار است.

این س Askال را بپرسید که آیا مخالفان جهانی خود را می شناسید یا خیر؟ وی افزود: تا آنجا که من می دانم 10 تیم در این مسابقات حضور دارند و روسیه ، اوکراین ، ترکیه و ایتالیا حریفان اصلی ما در جام جهانی هستند. البته پیش بینی پلتفرم دشوار است اما سعی می کنیم در صورت امکان جزو 4 تیم برتر باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان اضافه کرد: برای آماده سازی بازیکنان برای 5 اردو 12 روز قبل از اعزام ، در دو اردو اول بر روی موضوعاتی مانند دفاع ، حمله ، پرش و تکنیک های اساسی تمرکز کردیم تا بازیکنان به تدریج وارد شوند شکل بازگشت به حالت عادی.

وی افزود: از اردوی سوم ما کار خود را در یک تیم آغاز خواهیم کرد تا بازیکنان اصلی را برای حضور در جام جهانی ایتالیا انتخاب کنیم.

تورکاسوند افزود: از آنجا که قرعه کشی انجام نشد ، ما از جزئیات دقیق نحوه بازی راجب اطلاع نداریم و هنوز هم نمی دانیم که در جام جهانی ایتالیا با کدام تیم ها در یک گروه قرار داریم. در هر صورت ، ما در ایتالیا کار سختی داریم و سعی داریم اردوها را جدی بگیریم.

بیشتر بخوانید  اصرار سعید جلیلی بر ادامه کار دولت سایه | حزب تشکیل نمی‌دهم

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه زنگ تفریحی برای سایر تیم های ایتالیا نباشد ، به بازیکنان دعوت شده به اردو هشدار دادیم که اگر نتوانند خود را با شرایط اردو سازگار کنند ، تیم را ترک می کنند. به همین دلیل است که سعی می کنیم اردوها را به طور جدی و در قرنطینه کامل انجام دهیم تا مشکلی در ارسال بازیکن به ایتالیا نداشته باشیم.

ترکاسوند در پاسخ به این سال که چه زمانی ترکیب تیم اصلی برای جام جهانی مشخص می شود ، افزود: پس از پایان 5 مرحله اردوی آماده سازی ، 14 بازیکن به ایتالیا اعزام می شوند. البته 4 بازیکن والیبال ساحلی پس از حضور در جام جهانی لهستان در ترکیب اصلی تیم والیبال قرار می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید