ناز و عشوه بهنوش بختیاری در ظهر عاشورا در حرم امام رضا



آنچه دیگران می خوانند:

بهنوش بختیاری وی در حین بازی در سریال جایزه بزرگ مهران مدیری با همسرش محمدرضا آریان که یکی از نویسندگان بود آشنا شد و سرانجام در تیرماه ۱۳۸۵ با محمدرضا آریان ازدواج کرد. محمدرضا آریان، همسر. بهنوش بختیاری او علاقه ای به انتشار عکس خود و هیچ عکسی از همسرش ندارد بهنوش بختیاری در اینترنت وجود ندارد. با این حال بهنوش بختیاری او به تازگی عکسی از دستان خود و همسرش منتشر کرده است. که با واکنش تماشاگران مواجه شد.

بهنوش بختیاری

تعرفه تبلیغات اینستاگرام بهنوش بختیاری

نرخ بهنوش بختیاری برای تبلیغ کار خوانندگان جوان موسیقی در اینستاگرامش از 8 میلیون تا 40 میلیون (در صورت وجود) متغیر است.» این ادعای یکی از فعالان عرصه موسیقی در توییتر بود که خیلی زود در تمام صفحات منتشر شد. . شبکه های اجتماعی و همچنین واکنش های زیادی را به همراه داشت.

ماجرای تبلیغات عجیب و غریب اینستاگرامی بهنوش بختیاری

همزمان با داغ شدن بازار ماسک های پزشکی، ویدئویی از تبلیغات اینستاگرامی بهنوش بختیاری درباره شربت پیشگیری و درمان کرونا در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شد که انتقادات متعددی را از سوی کاربران به دنبال داشت.

بهنوش بختیاری در سریال آزادی مشروط

بهنوش بختیاری مدتی است در تلویزیون و سینما دیده نمی شود. او با سریال مشروط که در ژانر کمدی و به کارگردانی مسعود دی نمکی ساخته شده است به زودی به تلویزیون بازخواهد گشت.

بهنوش بختیاری درباره نقش خود در سریال مشروط گفت: به طور کلی «مشروط» چیز متفاوتی است و من به شخصه آن را دوست دارم. این مجموعه مربوط به دوران کرونا است که داستان های خنده داری را روایت می کند. به نظر من مردم کشور ما در حال حاضر به کارهای کمدی و طنز نیاز دارند و یکی از دلایل حضور من در این پروژه، خوشحالی مردم بود. چون به نظر سریالی است که مردم آن را دوست دارند و در حین تماشای آن قطعا لبخند خواهند زد.

به نظر می رسد اقدام بهنوش بختیاری در واکنش به شایعاتی مبنی بر طلاق از همسرش باشد که اخیرا به گوش می رسد.

عکس های مختلف منتسب به همسر بهنوش بختیاری!

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بارها و بارها در برنامه های مختلف و با انتشار پست هایی در اینستاگرام از مخالفت همسرش با انتشار عکس ها صحبت کرده است اما تصاویر متفاوتی به همسر این بازیگر نسبت داده شده است که در ادامه مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید  5 غذایی که شما را باهوش می کنند

بهنوش بختیاری بارها تصویر فوق را تکذیب کرده و گفته همسرش هیچ تصویری در اینترنت ندارد.

بهنوش بختیاری درباره تصویر فوق گفت: این فرد همکار من در شرکت است که خانواده و همسر دارد. هیچ عکسی از همسرم در اینترنت نیست.

بهنوش بختیاری و همکارش

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در نهم اردیبهشت 1354 در تهران به دنیا آمد. بختیاری فارغ التحصیل رشته زبان فرانسه از دانشگاه آزاد اسلامی است. بهنوش بختیاری در خانواده ای شش نفره به دنیا آمد. او یک خواهر و دو برادر دارد که خواهرش بهناز و برادرانش بهزاد و بهروز هر سه از او بزرگتر هستند.

این هنرمند در خانواده ای شش نفره به دنیا آمد و دارای یک خواهر و دو برادر است که هر سه از او بزرگتر هستند.

پدر بهنوش بختیاری، بهرام، بختیاری تبار و یکی از غیورترین رهبران کشورمان است، اما اشرف خانم مادر یک بازیگر تهرانی است و ماجرای ازدواج پدر و مادر بهنوش بختیاری به سال های 45 و 46 برمی گردد. زمانی که برای اولین بار به طور اتفاقی با هم آشنا شدند و در حالی که مادر بهنوش بختیاری تنها 13 یا 14 سال داشت که زندگی مشترکشان را آغاز کردند.

بهنوش بختیاری کوچکترین خانواده است و خواهرش بهناز و برادرانش بهزاد و بهروز هر سه از او بزرگتر هستند.

بهنوش بختیاری-کنار-همسرش

عروسی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در تیرماه ۱۳۶۶ ازدواج کرد و با همسرش محمدرضا آرین زندگی مشترک را آغاز کرد. محمدرضا آرین یکی از نویسندگان کشورمان است که علاقه ای به انتشار تصویر خود ندارد.

بهنوش بختیاری بارها از عدم علاقه همسرش به انتشار عکس در برنامه های مختلف و انتشار پست های متعدد در اینستاگرام صحبت کرده است اما تصاویر مختلفی به همسر این بازیگر نسبت داده شده است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

یکی از اولین عکس های منتسب به همسر بهنوش بختیاری همین عکس بود که این بازیگر بارها آن را تکذیب کرد و اعلام کرد هیچ عکسی از همسرش در رسانه ها و فضای مجازی وجود ندارد.

عکس دیگری که به عنوان همسر بهنوش بختیاری ارائه شده است تصویر فوق متعلق به آقای غفوری مدیر برنامه های بهنوش بختیاری.

بهنوش بختیاری با انتشار تصویر فوق نوشت:

اونا زن من نیستن….همکارام تو شرکت هستن که خودشون خانواده و زن دارن عکس همسرم تو اینترنت نیست…

مراسم عروسی ساده بهنوش بختیاری

بیشتر بخوانید  معرفی هتل اسپیناس پالاس - ستاره

بهنوش بختیاری در گفت وگویی به مراسم ساده ازدواجش اشاره کرد و گفت: مهریه من 14 سکه بهار آزادی است و بدون خرید انگشتر و طلا و جواهرات و پوشیدن لباس عروس یک قرآن با روکش چرم زیبا خریدم. . من به آرایشگاه رفتم و شروع به زندگی مشترک کردم.

داستان بهنوش بختیاری که فرزندی ندارد و از مددکاری اجتماعی از کودکی نگهداری می کند

بهنوش بختیاری در سال 94 به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی گل و بلبل انتخاب شد و با بازی احسان علیخانی مهمان برنامه سه ستاره بود. این هنرمند در این برنامه راز مادر نشدن خود را فاش کرد و گفت شانسی برای بچه دار شدن به تنهایی ندارد.

یک سال بعد این هنرمند اعلام کرد که دختری را به فرزندی قبول خواهد کرد اما کمی بعد اعلام کرد که به دلیل عدم ارتباط همسرش با کودک این امکان وجود ندارد و این بازیگر تنها سرپرست این دختر برای سلامتی اوست. بودن.

جگان، حنانه و مبینا سه دختر خوانده بهنوش بختیاری هستند که این بازیگر از آنها مراقبت می کند.

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون است

بهنوش بختیاری از حامیان ترنس های ایرانی است و در کنار فعالیت های هنری به طور جدی به این فعالیت اجتماعی می پردازد.

آغاز بازی بهنوش بختیاری در سینما و تلویزیون

بهنوش بختیاری قبل از ورود به دنیای بازیگری به عنوان منشی روی صحنه کار می کرد و بدین ترتیب وارد دنیای سینما شد. این بازیگر در حین کار به عنوان منشی صحنه، دوره یک ساله تئاتر را نزد مهتاب نصیرپور، بازیگر ما گذراند.

بهنوش بختیاری که همزمان با کار منشی صحنه آرزوی بازیگری را داشت، اولین بار در سال 1354 در سریال هوا تازه به کارگردانی محمد رحمانیان به ایفای نقش پرداخت.

اولین تجربه بازیگری بهنوش بختیاری اولین تجربه بازیگری بهنوش بختیاری در سینما بود.

بهنوش بختیاری در فیلم هایی چون مهمان مامان، سه روایت، انتخاب، ازدواج صورتی و این آهنگ عاشقانه نیست به عنوان منشی حضور داشته است.

بهنوش بختیاری در دنیای اجرا

بهنوش بختیاری علاوه بر تجربه بازیگری و منشی روی صحنه، به عنوان مجری نیز فعالیت می کرد.

برنامه آبرنگ به خاطرات خوب مردم و شوخی های جالب اختصاص داشت و یکی از تجربیات بهنوش بختیاری در دنیای پرفورمنس آرت بود.

شکلات تلخ با ساختار طنز مسائل و مشکلات اجتماعی را مطرح می کند و بهنوش بختیاری به عنوان مجری در این مستند به کارگردانی شاهین صمدپور حضور داشت.

علایق بهنوش بختیاری:

بیشتر بخوانید  بزرگان ایرانی راهی المپیک 2020 توکیو شده اند

موسیقی مورد علاقه بهنوش بختیاری موسیقی کلاسیک است و در بین خوانندگان پاپ صدای رضا صادقی، مرحوم ناصر عبداللهی و مازیار را دوست دارد.

بهنوش بختیاری اصلا موسیقی رپ را دوست ندارد. از بچگی دختری آرام بود، مسافرت را دوست داشت و از کودکی علاقه داشت مهماندار هواپیما شود. غذای مورد علاقه اش چلو کباب است و کورمه سبزی سرد دوست دارد و خوشنویسی دوست دارد شعر بخواند زیاد دارد و به گفته خودش تنها مزیتش این است که سریع کار می کند.

نمایشنامه بهنوش بختیاری در شهر بزرگ نوشته همسرش

زندگی در شهر بزرگ یکی از جدیدترین محصولات شبکه نمایش خانگی است. فیلمی که رضا عطاران و بهنوش بختیاری بازیگران اصلی آن هستند و علی صادقی نیز به عنوان راوی داستان حضور دارد. کارگردان فیلم زندگی در شهر بزرگ محمدرضا آرین همسر بهنوش بختیاری است.

فیلم شناسی بهنوش بختیاری

در ادامه این مطلب به معرفی اسامی فیلم ها و نمایش های خانگی و سریال های بهنوش بختیاری می پردازیم.

لیلا خاتمی و بهنوش بختیاری

فیلم ها

حلزون خاموش (2018)

ما همه در این با هم هستیم (2017)

زندانیان (2017)

لازانیا (2017)

آقای سانسور (2016)

Red Tails (2016)

ما خیلی باحالیم (2016)

انگ (2016)

همه چیز عادی است (2015)

آگوست (2015)

مایان (2015)

انزوا (2015)

در کفش های من قدم نزن (2015)

قهرمانان کوچک (2015)

پنجاه کیلو گیلاس (2014)

مشکل گتی (2014)

من (2014)

به من اعتماد کن (2013)

Primorje (2013)

دزد و پری (2013)

دوربین (2013)

پنج ستاره (1392)

ساکن طبقه وسط (1392)

چرخ دستی (2013)

کار در مهد کودک (2013)

بازگشت به آینده (2019)

من و تو (2019)

ساعت شلوغی (2019)

آژانس ازدواج (2009)

اخراج 3 (2019)

داماد خجالتی (2009)

زنان شگفت‌انگیز هستند (2019)

سه نفر در خط (2019)

گورستان غیرانتفاعی (2009)

هر چه خدا بخواهد (2009)

اضافه کاری ازدواج (1388)

حلقه های ازدواج (2008)

دلقک ها (1388)

عروسک (2008)

فروش خواب (1388)

بهترین ما (2017)

ده رقمی (1387)

دو خواهر (1387)

زندگی شیرین (2007)

روز و شب (2007)

کیش و مت (1387)

مهمان مامان (1382)

قلعه جاسین (1379)

پشت دیوار شب (1376)


دیدگاهتان را بنویسید