نازنین مولایی: با تحریف حرفه من ، حواس مرا پرت کردند


نازنین مولای

MeetNews – نازنین مولای ، قایقران المپیک در کشورمان اضافه کرد: “من از برخی از دوستان رسانه ای شکایت دارم. پس از مسابقات ، رسانه های مختلف با من تماس گرفتند و متأسفانه پاسخ من را پوشش دادند و آن را در رسانه های خود تحریف کردند.”

وی با اشاره به اینکه کشورهای جدید از فناوری جدیدی به نام جلیقه های یخ استفاده می کنند ، گفت: برای اولین بار است که چنین چیزی را در اینجا می بینیم زیرا این فناوری بسیار پیشرفته است و ما در این سالها بسیار با یکدیگر رقابت می کنیم. ما در رویداد بین المللی شرکت نکردیم ، از این فناوری اطلاعی نداشتیم و در اینجا کمیته ملی المپیک تلاش زیادی برای تهیه این فناوری کرد که متاسفانه در ژاپن یا سایت های خرید آنلاین در دسترس نبود و فقط در استرالیا و ایالات متحده آمریکا در دسترس است. عملاً ارسال او تا زمان رسیدن مسابقه به ما غیرممکن بود.

وی ادامه داد: این فناوری نسبت به سایر تجهیزات قایقرانی ارزان تر بود. اما متأسفانه از روز اول مسابقه من برخی رسانه ها با استناد به این جمله که “کشورهایی که من با آنها رقابت کردم از فناوری پیشرفته ای برخوردار بودند” و نه موفقیت در سبک وزن بودن ، به این موضوع پرداختند و در رده سنگین وزن قرار گرفتند و با بهترین ها رقابت کردند. در جهان.

“متأسفانه برخی از رسانه ها از روز اول با این اخبار و حاشیه هایی که ایجاد کردند باعث شد تمرکزم را از دست بدهم و تا زمانی که مجبور باشم روی مسابقات نیمه نهایی تمرکز کنم مدام درگیر پیام ها و اخبار از طرف من هستم. مهمترین قسمت است از رقابت.

بیشتر بخوانید  شب یلدا در دوره قاجار، جشنی باشکوه و پر از سنت!

من واقعاً نمی دانم چرا بسیاری این مسئله را مطرح کردند

قایقران المپیکی در کشورمان با اشاره به تهیه تجهیزات بسیار گرانتر از این جلیقه ، افزود: “به دلیل پیری دست و پا زدن قبلی خود ، می خواستم یک دست و پاچه تهیه کنم. من نیز نیاز به سکته داشتم ، زیرا آموزش GPS من من این مسئله را مطرح کردم ، آنها کمتر از یک روز هزینه پرداخت کردند و من هر دو را اینجا خریداری کردم.

وی با تشکر از حمایت کمیته ملی المپیک گفت: “قایقی که من همیشه اجاره می کردم بسیار گرانتر از قایق های ایتالیایی و آلمانی بود ، اما کمیته ملی المپیک همان قایق را اجاره کرد.”

در پایان ، او از همه خبرگزاری ها خواست تا به این حواشی پایان دهند ، زیرا این عدم تمرکز و اخباری است که من به طور مداوم در این خبرگزاری و سایر خبرگزاری ها در ذهن خود می بینم.

دیدگاهتان را بنویسید