مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ناآگاهی از وضعیت تاج سیاه در سیستان و بلوچستان – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


خبرگزاری مهر – گروه ولایتی ، امین کمالی ؛ چندین روز است که اخبار آزمون ورودی دبیرستان دانشگاه زابل در روز جمعه ، 25 تیرماه با وجود اوضاع تاج سیاه در سیستان و بلوچستان ، به ویژه در منطقه سیستان ، موجب نگرانی مردم و حتی واکنش جنبش های دانشجویی شده است. ، بنابراین دادگستری مجلس دانشجویی در سیستان و بلوچستان و شوراهای توضیحی مواضع بسیج دانشجویی در سیستان نیز خواستار به تعویق افتادن آزمون شدند.

سهیلا نوری ، رئیس مجموعه آموزش دانشگاه در زابل ، در این باره گفت من می گویم ج گزارشگر بیشتر، اظهارات: با توجه به شکایات مردمی و اوضاع دشوار ولیعهد در استان سیستان و بلوچستان ، در تاریخ 10 ژوئیه ، در نامه ای از معاون رئیس دانشگاه زابل به دکتر محمدی ، معاون ارزیابی حاد به سازمان منطقه اطلاع داده شد و از او خواسته شد امتحان را به تعویق بیندازد متأسفانه این درخواست پذیرفته نشد و وی با ارسال نامه ای اعلام كرد كه آزمون ورودی دبیرستانهای مرتبط با دانشگاههای استانهای سیستان و بلوچستان ، بوشهر و كردستان در موعد مقرر نهایی است.

وی ادامه داد: بنابراین ما مجددا نامه هایی را ارسال کرده بودیم که درخواست به تعویق انداختن معاینه را داشتیم اما مجدداً این درخواست تأیید نشد و آزمایش مطابق با پروتکل های بهداشتی به موقع انجام شد.

ناآگاهی از وضعیت تاج سیاه در سیستان و بلوچستان

ستاد مرکزی کرونا سیستان و بلوچستان با این آزمون مخالف است

در ادامه از جواد اکبری زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زابل پرسیدیم که وی نیز در این زمینه گفت: من می گویم ج گزارشگر بیشتردرخواست: ستاد تاج پادشاهی شهر زابل و حتی استان با توجه به وضعیت قرمز در منطقه کرونا ، برگزاری امتحانات مختلف را فعلاً مصلحت نمی دانند و مخالف آن هستند و حتی اظهار داشته اند که آنها با کنکور مخالف هستند. اما برخی موارد مدیریت گیاه تاج پادشاهی شهر و حومه بیرون است.

بیشتر بخوانید  مرگ‌هایی این‌چنین جان را افسرده می‌کند

وی افزود: مانند کنکور و حتی کنکور دبیرستان مربوط به دانشگاه که مستقیماً زیر نظر سازمان سنجش قرار دارد ، ما همچنین با شهردار محترم و رئیس دانشگاه زابل پیگیری و گفتگو کردیم ؛ این نزدیکان همچنین از مخالفت سازمان سنجش با به تعویق انداختن زمان امتحان مطلع شدند و ما مجبور به انجام این امتحان خواهیم بود.

ما تمام تلاش خود را برای انجام آزمایش کم خطر انجام خواهیم داد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زابل ادامه داد: اکنون که در شرایط دشواری قرار داریم و دانشگاه زابل مجبور به شرکت در این آزمون است ، تمام تلاش خود را می کنیم تا یک آزمایش کم خطر برای خود انجام دهیم دانشجویان عزیز و در این امر ناظران بهداشت محیط و مراقبان سایت آزمایش ما افزایش می یابد.

وی تصریح کرد: در شرایط آزمایش شرایطی مانند تهویه مناسب ، ارتفاع مناسب سقف سالن ، مساحت محل برگزاری و همچنین انطباق کامل با پروتکل های بهداشتی با نظارت ویژه آه تو ما سعی خواهیم کرد از جمع شدن خانواده های دانش آموزان در مقابل محل آزمون جلوگیری کنیم و همچنین از خانواده های محترم می خواهیم در این زمینه همکاری کنند تا خسارت به حداقل برسد و بتوانیم یک آزمایش سالم و ایمن انجام دهیم.

اما اکنون س questionال این است که چرا سازمان ارزیابی ، علی رغم شرایط فوق بحرانی در استانهای سیستان و بلوچستان و شهر زابل و همچنین گزارش های قبلی رسانه ها ، از جمله گزارش ها خبرگزاری مهر با عنوان “برگزاری آزمون ورودی دبیرستان زابل در شرایط بحرانی ویروس کرونا!! »او هنوز بر تصمیم خود اصرار دارد ، علاقه ای به زندگی دانشجویان سیستان ندارد L g این بازی سعی می کند زندگی شما و دلیل آن را به خطر بیندازد L g بازی های سازمان ارزیابی کننده چیست؟

بیشتر بخوانید  پیتزای فوری با خمیر خانگی و سس مخصوص | طرز تهیه پیتزا چیکن آلفردو +ویدئو

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *