میوه‌های تنظیم بازاری، کیلویی چند؟



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی قیمت میوه تنظیم شده در بازار را که استانداری تهران و جهاد کشاورزی منتشر کرده نادرست و سیب قرمز و زرد را ۱۱ هزار تومان و ۱۲ هزار تومان اعلام کرد.

شایان ذکر است قیمت های اعلام شده از سوی استانداری تهران کمتر از قیمت خرید این محصولات توسط سازمان تعاون روستایی بوده است.

اسماعیل قادری فر، مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی در گفت وگو با تسنیم، اظهار داشت: قیمت میوه برای تنظیم بازار تهران بر اساس جلسه کارگروه تنظیم بازار دولت تعیین شد. تهران.”

وی افزود: بر این اساس قیمت سیب زرد کیلویی 14 هزار و 200 تومان، سیب قرمز 13 هزار و 200 تومان و سیب پرتقالی 11 هزار تومان است که با همین قیمت در سامانه های هوشمند بازرگام و اسنپ فود توزیع می شود. ” “

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ادامه داد: کیفیت میوه ای که به صورت هوشمند توزیع می شود بیشتر از میوه ای است که در میادین و سطح شهر توزیع می شود و به صورت رایگان در منازل تحویل داده می شود.

وی تصریح کرد: قیمت میوه تنظیم بازار شب عید در استان ها نیز توسط استانداران تعیین می شود که قیمت این محصولات 5 تا 15 درصد کمتر از قیمت خرده فروشی آن استان است.

گادری فر در پاسخ به اعلام قیمت پرتقال 9 هزار تومان و سیب 11 تا 12 هزار تومانی توسط استانداری تهران و جهاد کشاورزی گفت: قیمت های اعلام شده توسط یکی از مدیران استانداری تهران اشتباه کردند.

بیشتر بخوانید  پرواز یک کالای لوکس است

این مسئول گفت: قصد ما توزیع میوه در شب عید برای تنظیم بازار است و اجناس مورد نیاز را برای جلوگیری از هرج و مرج در بازار انبار کرده ایم.

وی افزود: به عنوان مثال قیمت تنظیم بازار سیب قرمز در جزد 12 هزار تومان، سیب زرد 13 هزار تومان و پرتقال 10 هزار تومان در بازار است. این محصولات نیز از طریق سیستم های توزیع هوشمند با همین قیمت توزیع می شوند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: میوه تنظیم شده بازار که از طریق سامانه های هوشمند توزیع می شود کیفیت بالایی دارد و در صورت عدم رضایت مردم از کیفیت محصولات می توانند محصولات خریداری شده را مرجوع کنند.

وی بیان کرد: تنظیم عرضه میوه سیب و پرتقال آغاز شده و توزیع آن تا 13 فروردین ادامه دارد.

قادری فرد گفت: زمان ارسال ثمرات تنظیم بازار بر اساس سامانه های هوشمند حداکثر 24 ساعت است که درب منازل مردم تحویل می شود.


دیدگاهتان را بنویسید