میلیون ها مستأجر آمریکایی در خطر تخلیه هستند



به گفته مرکز اولویت های بودجه ای و سیاسی ، اجاره 11 میلیون آمریکایی عقب مانده است. به عبارت دیگر ، حدود 16 درصد از خانوارهای آمریکایی در پرداخت اجاره خانه دیر کرده اند که دو برابر بیشتر از همه گیری بیماری کووید است.
مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه نتوانست به توافق برسد که وقت بیشتری به مستاجران مشکل دار بدهد.
الکساندر کورز ، عضو کنگره آمریکا می گوید: “ما یک ماه است می دانیم که مهلت اخراج مستاجران این هفته به پایان می رسد. اما بررسی موضوع – به تعویق انداختن مهلت تخلیه – در کنگره به مدت هفت هفته به تأخیر افتاد و هیچ کاری انجام نشد.
وی گفت: “در حالی که خانه و زندگی 11 میلیون مستاجر در خطر است ، چگونه می توانیم به خانه های خود بازگردیم در حالی که تعداد زیادی از مردم خانه های خود را از دست می دهند.”
ایلهان عمر ، نماینده مینه سوتا در کنگره آمریکا گفت: بیش از 6 میلیون نفر در معرض خطر اخراج از خانه های خود هستند.
وی با بیان اینکه کنگره و کاخ سفید باید قدرت جلوگیری از این امر را داشته باشند ، افزود: ما باید از نظر اخلاقی اقدام کنیم. بیایید دوره تخلیه را تمدید کنیم.
رو هانا نماینده کنگره آمریکا اخیراً در حساب توییتر خود نوشت 24 میلیون مستاجر کم درآمد بیش از نیمی از درآمد اجاره خود را خرج می کنند.
او گفت برای اینکه سقف بالای سر خود بماند ، هیچ کس نباید از موارد اساسی از مراقبت از کودکان گرفته تا غذای روی میز غفلت کند. اگر می خواهیم با نابرابری درآمد مقابله کنیم ، افزایش حداقل دستمزد اولین گام است.

بیشتر بخوانید  مصوبه حق مسکن کارگران توسط دولت کاهش یافت

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه از کنگره خواست تا مهلت مذکور را تمدید کند اما به دلیل حل این مشکل در آخرین لحظه مورد انتقاد گسترده قرار گرفت.
فاکس بیزنس اخیراً گزارش داده است که برآورد موسسه Welt Hub نشان می دهد که حدود 44 میلیون آمریکایی مستاجر هستند و فشارها در ماه های اخیر افزایش یافته است زیرا قیمت خانه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا و بسته شدن بخش اعظم اقتصاد افزایش یافته است. از این مستاجران

دیدگاهتان را بنویسید