میلیاردر سینمای ایران بعد از ممنوع کاریش سکوت کرد



آنچه دیگران می خوانند:

نوید محمدزاده بازیگر حرفه ای و محبوب سینما که با ازدواج با فرشتا حسینی بازیگر افغانستانی جنجال زیادی در فضای مجازی به پا کرد. نوید محمدزاده او اخیرا به دلیل ست شدن لباس های عجیبش با فرشته حسینی بسیار جنجالی شده است. مهمترین شایعه در فضای مجازی برای نوید محمدزاده عشایعاتی مبنی بر طلاق وجود داشت نوید محمدزاده و آن هم فرشته حسینی در ادامه اشارات اخیر نوید محمدزاده برای ممنوعیت، بخوانید:

نوید محمدزاده

دان: یزدان عشیری، رئیس روابط عمومی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همشهری آنلاین گفت: این خبر فقط یک نوع گمانه زنی است و بر اساس شنیده ها است و صحت ندارد.

وی ادامه داد: منبع خبر معتبر و موثق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خبری مبنی بر عدم احراز هویت فیلم «برادران لیلا» تا اطلاع ثانوی است. این خبر مربوط به موضوعی است که اکنون به اطلاع شما و مخاطبانتان می‌رسانم، صحت انتشار را به راحتی می‌توان در گزارش مستقیم خبر توسط ما در رسانه‌های کشور تایید کرد.

نوید محمدزاده

یزدان عشیری تاکید کرد: محرومیت نوید محمدزاده و همسرش موضوع جداگانه دیگری است. رفتار محمدزاده غیرقانونی نبود بلکه خلاف عرف بود که ممکن بود عده ای را عصبانی کند. این حرکت مستلزم مجازات است نه تنبیه. بهتر است هنرمندان ما از موقعیت های بین المللی به نفع فرهنگ این کشور استفاده کنند. تاکنون هیچ نتیجه رسمی در مورد ممنوعیت نوید محمدزاده و همسرش گرفته نشده است. تاکنون هیچ منبع رسمی در این باره صحبتی نکرده و موضع رسمی نگرفته است.»

بیشتر بخوانید  رسوایی اخلاقی امیر تتل اقدام شیطانی با دختر 14 ساله / فیلم

وی در پاسخ به این سوال که احتمال ممنوعیت بازی نوید محمدزاده و فرشتا حسینی در حاشیه جشنواره کن چقدر است، به همشهری آنلاین گفت: «در بحث های حقوقی معمولا نمی توان با احتمالات، اما و اگرها صحبت کرد. در ضمن توصیه می کنم مردم به حدس و گمان توجه نکنند و بی جهت به موضوع دامن نزنند. سینمای ما در حال حاضر به اندازه کافی مشکل دارد و با چنین چالش هایی مواجه است که توصیه می کنم برای کمک بیشتر به آرامش سینما آرامش و خویشتنداری را در این مورد حفظ کنید. انتشار اخبار جعلی خوب نیست و تاثیر مثبتی در جامعه ندارد. «این طرح پرسش‌ها می‌تواند فضایی ایجاد کند که ارزیابی دقیقی از رفتار سلبریتی‌های کشورمان در خارج از کشور صورت نگیرد.

نوید محمدزاده

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه امروز کمیته دولت در جمع خبرنگاران درباره وضعیت توقیف فیلم های نوید محمدزاده و نحوه اکران این فیلم ها گفت: اگر این فیلم به زودی اکران شود، تلاش ما بر این است که محدودیت ها با که بازیگران هیچ آسیبی برای نمایش فیلم ندارند. . اکران فیلم متعلق به تهیه کننده است و گروه عوامل فیلم متعلق به سینماگران است و نباید این اتفاق بیفتد.

اسماعیلی تصریح کرد: ما هر موضوعی را نه این مورد خاص را در نظر می گیریم که توقیف احتمالی هنرمند به فیلم ساخته شده آسیبی نزند. این امر ما را ملزم می کند و به دوستان یادآوری می کنیم که در چنین مواردی باید به رفاه جامعه هنری توجه داشته باشند نه به یک مورد خاص.

بیشتر بخوانید  تیم ملی بسکتبال عازم توکیو شد

وزیر ارشاد تاکید کرد: هر فیلمی که در خارج از کشور بدون مجوز نمایش اکران شود، قطعاً از نظر ما با محدودیت های قانونی مواجه خواهد شد. هیچ تعللی در این زمینه وجود ندارد و ممکن است در گذشته مماشات صورت گرفته باشد اما من به همکارانم تاکید کرده ام که در این زمینه مماشات صورت نگیرد. هدف ما همکاری هر چه بیشتر با جامعه هنری و فرهنگی کشور است اما قانون باید رعایت شود.

اسماعیلی گفت: دوستان مراجعه کنند و قبل از اکران مجوزهای لازم را بگیرند، برای اولین بار نمایش خارج از کشور مشکلی ندارد. هرکس به قانون احترام بگذارد حمایت می شود و هرکس رعایت نکند طبق قانون موضوع را جمع بندی می کنیم و سعی می کنیم تبعیض قائل نشویم.


دیدگاهتان را بنویسید