میز خدمت یک برنامه منسجم برای سرعت بخشیدن به کار مردم است



هوخات الاسلام عبدالله عزیزی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هر روز یکی از مدیران ستاد فرمانداری در محل فرمانداری حضور خواهد داشت و اقدامات لازم برای تسریع در کار مردم را از نزدیک رصد می کند.

مدیرکل خدمات شکایات و بازرسی استاندار کرمانشاه گفت: “ما همیشه از روسای دستگاه های اجرایی خواسته ایم که برای رفع مشکلات مردم با توجه به لهجه ها و برنامه های کاری رهبران عالی استان همه تلاش خود را انجام دهند. “

حجت الاسلام عزیزی گفت: میز خدمت برنامه ای مداوم و هدفمند برای سرعت بخشیدن به کار مردم و جلوگیری از سرگردانی آنها در ادارات است ، بنابراین مدیران باید توجه ویژه ای به قرار دادن میزهای خدمات در دفاتر خود داشته باشند.

وی افزود: مردم استان همیشه در برنامه ها و مراسم مختلف تعصب و علاقه خود را به جمهوری اسلامی ایران نشان داده اند ، بنابراین باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم و از توان خود برای حل مشکلات آنها استفاده کنیم.

شایان ذکر است حجت الاسلام عزیزی؛ مدیرکل خدمات بازرسی و شکایات استانداری فردا پنجشنبه هفتم تیرماه از ساعت 8 صبح تا 10 صبح در محل فرمانداری حضور خواهد داشت و شتاب کار مردم را از نزدیک رصد می کند.

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب ریزش موی خودم و دیگران | ریزش مو در خواب نشانه شومی است؟!

دیدگاهتان را بنویسید