مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

میزان خسارت سیل برای آسیب دیدگان سیل مشخص شده است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از آفتاب نیوز، فرمان امامه مدیرعامل بنیاد برکت گفت: نزدیک به 466 هزار مسکن روستایی در 5 استان تحت پوشش بیمه روستایی بنیاد برکت هستند و تا سقف 100 میلیون تومان خسارت سیل به سیل زدگان پرداخت می شود.

محمد ترکمانه روز شنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده فیروز کوه در جمع خبرنگاران افزود: تیم های ارزیاب در مناطق سیل زده حضور دارند و خسارت ها را ارزیابی می کنند، بخشی از وام بیمه روستایی اعطا شده برای بازسازی منازل و بخشی از آن. مربوط به اثاثیه منزل بود.

وی ادامه داد: تیم های ارزیاب لیست را به استانداری ارائه می کنند و پس از اعلام استانداری به بنیاد، هزینه خسارت وارده در قالب پوشش بیمه روستایی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به سیل زدگان پرداخت می شود. .

مدیرکل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه شهرستان های تحت پوشش بیمه روستایی بنیاد هستند، ادامه داد: یزد، هرمزگان، خوزستان و اکثر استان های کرمان و برخی استان های دیگر تحت پوشش بیمه برکت هستند.

ترکمانه افزود: اکیپ های بهداشتی به حوزه سلامت رسیده اند و در صورت نیاز و اعلام فرماندار بیمارستان سیار، ستاد اجرایی فرمان امام در منطقه مستقر می شود.

بیشتر بخوانید  ضرر مسی به بارسا در روز فرار گیتاریست استقلال
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *