مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

میزان افزایش حقوق سربازی در سال 1401 اعلام شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از جهان صنعت نویس، سردار سرتیپ علی عبدالهی با اعلام خبر خوشی برای کارکنان وظیفه و تجلیل از آنان به ویژه در حوزه معیشتی، گفت: اضافه حقوق سال گذشته چند سرباز در حوزه سفر و دیگران هزینه ها شامل این امکان وجود دارد که این حقوق اضافی کامل نبوده باشد، امیدواریم در سال 1401 با اقدامات ستاد کل نیروهای مسلح، حقوق مشمولان به اندازه ای افزایش یابد که به آنها در خدمت کمک شود. .

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه میانگین حقوق سربازان 900 هزار تومان است، تصریح کرد: حقوقی که اکنون سربازان دریافت می کنند به سطح تحصیلات، وضعیت تأهل و حوزه خدمت آنها بستگی دارد.

مهمترین ویژگی ارتش زمینی استفاده از تجهیزات جدید و بومی است

سردار عبداللهی همچنین در جمع فرماندهان و کارکنان ارتش گفت: رزمایش های سال های اخیر ارتش نشان داده که این نیروها یکی از یگان های برتر در عرصه رزمایش هستند.

وی گفت: مهمترین ویژگی ارتش زمینی استفاده از تجهیزات جدید است که بیشتر خلاقانه است که سازندگان آن متخصصان توانمند نزایی هستند.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: امروز ارتش از تجهیزات خودگردان استفاده می کند. سازمان تحقیقات و جهاد خودپایداری نزایی با همکاری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به نقطه خودکفایی رسیده است که می توانند تولید کنند و به دلیل نیاز به تجهیزات از آن استفاده کنند.

سردار عبداللهی تاکید کرد: نیروی زمینی ارتش با بهره گیری از تجهیزات و نیروهای مجرب در زمینه اجرای رزمایش و ارتقای آمادگی رزمی و توان دفاعی به موفقیت ها و دستاوردهای مطلوب دست یافته است.

بیشتر بخوانید  نوازندگان با امضای بیانیه ای از خوزستان حمایت می کنند

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *