میرابیان: آمریکایی ها به زودی راز افغانستان را در عراق و سوریه تجربه می کنند – اخبار آسیای غربی – اخبار بین المللی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیمرضا میرابیان در مصاحبه با رویداد ، در تحلیل دور جدید حملات نظامی آمریکا به سوریه و عراق ، اظهار داشت: طی سه هفته گذشته ایالات متحده به نیروی مقاومت سوریه و حشدالشعبی عراقی روی آورده است.

وی ادامه داد: پس از این حادثه ، حزب الله عراق ، سید الشهدا (ع) و جبهه مقاومت اعلام کردند که به تجاوزات آمریکا پاسخ خواهند داد و دولت عراق رسما اعلام کرد که این عمل نقض تمامیت ارضی و حاکمیت عراق است. “

میرابیان یادآوری کرد که طی 10 روز گذشته یک سری عملیات در فرودگاه بغداد ، سفارت آمریکا ، عین الاسد و دیگران انجام شده و پایگاه نظامی آمریکا در سوریه نیز هدف حمله قرار گرفته است.

به گفته این تحلیلگر سیاسی ، مقاومت سوریه و عراق تأکید می کند که این حملات تا زمان خروج دو کشور از ایالات متحده ادامه خواهد داشت. به ویژه ، ایالات متحده حضور خود را بر مردم و دولت عراق بدون موافقت پارلمان عراق تحمیل كرد.

میرابیان همچنین در مورد چشم انداز آینده دو کشور گفت: ایالات متحده نمی خواهد عراق و سوریه را از داخل ترک کند و فرمانده نیروهای مرکزی این کشور موضوع را به بهانه جنگ با داعش رسما اعلام کرد.

وی ادامه داد: اگر سیاستمداران آمریکایی گاهی موضع عقب نشینی را اتخاذ می کنند ، در حال بررسی کاهش یا جابجایی نیرو هستند و حتی گزارش هایی مبنی بر افزایش اخیر نیروهای آمریکایی در پایگاه اربیل وجود دارد.

میرابیان گفت: “آمریکایی ها به زودی تحقیر افغانستان در عراق و سوریه را تجربه خواهند کرد.” – نیروهای مقاومت در حال افزایش حملات خود به ایالات متحده هستند و به خشونت خود ادامه خواهند داد ، اما اگر ایالات متحده از حقوق مردم عراق چشم پوشی کند ، در آینده نزدیک عملیات سنگینی علیه نیروهای آمریکایی در عراق انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید  سوختگیری در جایگاه‌ها فقط با کارت شخصی صورت می‌گیرد

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید