میثم کزازی: “شین” داستان مظلومیت است / با لیلا خاتمی درباره نقش نوشین گفتگو کردیم



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، موسسه مستقل فرهنگ و هنر که اخیراً زیر نظر شهاب حسینی کار خود را برای حمایت از فیلم های کوتاه و مستقل آغاز کرده است ، دیروز شین را در قسمت فیلم های مستقل خود به نمایش گذاشت. این فیلم همچنین با حضور میثم کزازی ، محمود پاکونیت ، علیرضا برازنده به نمایش درآمد. ، ناهید مسلمی ، افسانه ناصری.

شین میثم کزازی جوان در ابتدای جلسه گفت: “من اصلاً قصد ساخت فیلم ترسناک نداشتم و فکر می کنم این روزها فیلم ها آنقدر فضاهای مشابهی دارند که افسرده است.” اگر بگوییم فیلم ترسناک. شین در واقع یک درام خانوادگی است که برای آن از ادویه ای ترسناک استفاده کردیم. “در این فیلم ، ما حرکات عجیب دوربین یا جلوه های ویژه عجیب نداریم ، زیرا خود داستان آنقدر کلاسیک بود که من بهتر دیدم یک دوربین ثابت داشته باشم و داستان را جلوی آن بگویم.”

وی گفت: “این فیلم مربوط به دو سال و نیم پیش است.” در آن زمان ، ما هیچ فیلم مهم دیگری در این ژانر نداشتیم به جز بیست و هشت شب ، که سال ها پیش ساخته شده بود ، اما در همان دو سال ، Leather و Catch در سینماها ساخته شد و آقای پرستویی نیز تهیه کننده نمایش خانگی بود. سری شبکه »

کزازی گفت: “وقتی داستان اصلی را شنیدم و تصمیم گرفتم این فیلم را بر اساس آن بسازم ، به ذهنم رسید که این ظلم است و اثر ظلم در تاریخ باقی می ماند و بهتر است فرصتی برای فکر کردن به جبران خسارت وجود داشته باشد.” از موضوع اصلی داستان. بیایید باشیم. “ای کاش هرکسی که می توانست کاری انجام دهد خوب عمل نکرد. ما آرزو می کنیم که در صورت فراهم شدن فرصت جبران کنیم. “

بیشتر بخوانید  طرح نظامی فوق محرمانه آمریکا در صورت حمله چین به تایوان

کارگردان شین در مورد استفاده از کلیشه ها برای فیلم های ترسناک گفت: “کلیشه ها بد نیستند.” ما نیز کمی از آنها استفاده کردیم. “شخصیت اصلی ما ، مانند همه شخصیت های فیلم های ترسناک ، شجاع تر از دیگران است و سرگردان است ، برق وجود دارد ، یک عروسک در فیلم وجود دارد و … به هر حال ، کلیشه ها کلیشه ای نیستند. “

وی با ابراز خوشحالی از حضور بازیگران گفت: “انتخاب بازیگران شهاب حسینی بود و من از او تشکر می کنم.” در این فیلم ما کهکشان ستاره های گرانبها را داریم. “ما با لیلا خاتمی در مورد نقش نوشین صحبت کردیم و او داستان را خواند و او آن را دوست داشت ، اما در نهایت به این نتیجه رسیدیم که نوشین باید توسط فردی که دیگر او را نمی شناسیم بازی کند و چهره جدیدی است.”

سپس میثم کزازی در مورد فرصت اکران فیلمش گفت: “مانند بسیاری از هم سن و سالانم ، وقتی فیلم را ساختم و ساختم ، می خواستم آن را روی صفحه تماشا کنم ، اما نمی دانم که زندگی بعد از کرونا مانند قبل خواهد بود و من قادر به نمایش فیلم خواهد بود نمایش آنلاین که تکلیف آن مشخص است ، پس از یک ساعت فیلمبرداری از شبکه های ماهواره ای حذف شده و سرمایه سرمایه گذار سوزانده می شود. »

این کارگردان ادامه داد: دو سال و نیم پیش فیلم آماده شد و بهترین زمان اکران ، نوروز ، به آن اختصاص داشت ، اما تاج خورد و من در ابتدا ناراحت شدم. “اما بعد فکر کردم ما قصد داریم یک اثر هنری بسازیم که به یاد ما باشد و بتواند پیامی را منتقل کند ، بنابراین این برای من کافی است.”

بیشتر بخوانید  تیم ملی کشتی آزاد نایب قهرمان جهان شد

پس از جلسه پرسش و پاسخ توسط احمد ساچیان ، محمود پاکونیت ، یکی از بازیگران پیشکسوت شین ، روی صحنه رفت و درباره تأثیر تماشای فیلم بر وی گفت: “من نتوانستم این فیلم را در جشنواره ببینم. امروز من خودم فیلم را از دست دادم و بسیار تأثیرگذار بود و مطمئنم که این فیلم همه بینندگان عزیز را تحت تأثیر قرار داد. “در واقع نهال کاشته شد و اکنون میوه می دهد. شیرینی ، رنگ و بوی این میوه برای من جذاب بود.”

پاکنیت درباره تماشای نقش هایی که بر روی صفحه نمایش بزرگ انجام می دهد ، گفت: “من هم مانند بقیه تماشاگران فیلم را تماشا می کنم.” نمی دانم آیا خوب است ، اگر بد است ناراحت کننده است و من دوست دارم سالن را ترک کنم. “من همچنین از تماشای شین به عنوان تماشاچی لذت بردم ، فقط احساس کردم که ریتم کند است و باید این کار را انجام داد تا تماشاگران احساس نکنند که زیاد می بینند.”

افسانه ناصری ، بازیگر دیگر فیلم شین ، می گوید که برنامه های زیادی برای این فیلم داشت: «وقتی فیلمنامه را خواندم ، به این فکر کردم که با هر سکانس در سینما چه اتفاقی می افتد ، اما از اکران این فیلم بسیار ناراحت شدم. من کردم. “

وی با اشاره به فیلم برای اولین بار در دو سال و نیم..

سرانجام ناصری در پاسخ به درخواست مجری برای مشاوره افرادی که می خواهند وارد عرصه بازیگری شوند ، گفت: «اول از همه ، برای کار ، این ماده باید ژنتیکی باشد. در واقع ، فرد باید یک لحظه داشته باشد ، و سپس تلاش های شخصی آن را به پایان می رساند. این تلاش ها شامل تماشای کتاب و خواندن نقد فیلم است. “همه اینها با هم کار می کند و متأسفانه ما می بینیم که نسل جدید بسیار کم مطالعه می کند.”

بیشتر بخوانید  قتل دلخراش همسر و دختر ۸ ساله در درگیری خانوادگی | قاتل دستگیر شد و انگیزه قتل را اعتراف کرد

۵۸۲۴۵

دیدگاهتان را بنویسید