مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مکعب روبیک 40 ساله شد!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


اگر به پازل علاقه دارید و زمانی را صرف حل معماهای ذهنی می کنید، با مکعب روبیک شما معروف هستید. شرکت گوگل به مناسبت چهلمین سالگرد تولد این پازل محبوب، نسخه مجازی این جعبه او آن را در وب سایت خود قرار داد که قابل استفاده است.

مکعب روبیک و تاریخچه مکعب روبیک

مکعب روبیک 40 ساله است

اینو حل کن مکعب مسابقات متعددی از جمله ساخت ربات هایی برای حل آنها و همچنین توسعه نرم افزاری که هدف اصلی آن نشان دادن قدرت این سیستم ها است برگزار شده است. این نشانه تبدیل است مکعب روبیک معیاری برای سنجش هوش دارد.

اکنون چهلمین سالگرد تولید این پازل محبوب است. مکعب روبیک در اروپای شرقی و مجارستان ظاهر شد. این مکعب توسط معمار مجارستانی ارنو روبیک در سال 1974 طراحی شد، اما تا سال 1980 از مرز مجارستان عبور نکرد.

گوگل او همچنین سالگرد را با در نظر گرفتن سال تولد خود جشن گرفت و نه با به رسمیت شناختن در بازارهای جهانی. با استفاده از این مدل تعاملی می توانید روی آن کلیک کرده و کلاس های مورد نظر را بچرخانید. مکعب روبیک حل شد. اگر خارج از مکعب کلیک کنید، می توانید آن را بچرخانید تا در جهات مختلف نگاه کنید.

مکعب روبیک 40 ساله شد!

گوگل فقط یک مدل آشفتگی این مکعب را در نظر می گیرد که حل آن را آسان تر می کند. این بازی به اندازه بازی های قبلی توسعه یافته توسط گوگل وقت گیر نیست. اینها شامل Pac-Man یا Doctor Who هستند.

این doodle از 19 مه مصادف با 19 مه در صفحه اصلی نشان داده شده برای اکثر کشورها ظاهر می شود و سپس می توان آن را بایگانی کرد. Google Doodle نزدیک شد.

بیشتر بخوانید  متن آهنگ زیبای بی تاب از بابک جهانبخش + دانلود آهنگ

منبع: زومیت


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *