مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

موکباها از تجربه بالایی در خدمات و اقامت برخوردار هستند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش ایرنا ، حمید افضلی روز چهارشنبه در جلسه موکب های اربعین حسینی در خراسان جنوبی در مجتمع گدیر بیرجند افزود: در صورت بروز یک فاجعه طبیعی در کشور ، موکب های ما می توانند تغذیه و اسکان محلات را مدیریت کنند در طی 12 تا 24 ساعت زخمی شده است. “

وی گفت: از این پس موکب های ما باید آماده کار باشند تا در کربلا حضور مداحان اربعین حسینی را داشته باشیم.

وی گفت: “موقعیت راهپیمایی در ایران به جایی رسیده است که در سخت ترین شرایط اجتماعی ، مسئولان و مردم نظاره گر موکب ها هستند. در سیل خوزستان که هنگام ورود راهپیمایی به منطقه همه را گیج کرد ، صلح برقرار بود. در منطقه تاسیس شده است. “

مدیر اداره امور اربعین مرمت بقاع متبرکه کشور ، سرمایه اصلی مردم را بزرگترین سرمایه موکب می داند و می افزاید: اگر اعتماد از موکب گرفته شود ، هیچ یک از تفاسیر معنی ندارد ، بنابراین همه پردازنده ها همه تلاش آنها برای گسترش و گسترش اعتماد عمومی برای درگیر کردن مردم است.

وی به آب و هوای گرم و خشک عراق در تابستان و از سوی دیگر به تقارن اربعین حسینی با فصل گرما اشاره کرد و گفت: نمازگزاران باید امکانات خود را با هوا مطابقت دهند.

وی افزود: وزارت بهداشت در حال تهیه دستورالعملی برای اربعین است که در صورت تصویب به استانها اعلام می شود.

افضلی گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که راهپیمایی های ایران و عراق صفوف مشترک داشته باشند.

وی گفت: یکی از سیاست هایی که ما دنبال می کنیم ایجاد راهپیمایی های دائمی در عراق و داخل کشور است و با این سیاست به راحتی می توانیم موضوع گرمایش و سرمایش راهپیمایی ها را مدیریت کنیم و در راهپیمایی های عراق نیز در این زمینه شرکت خواهیم کرد. . “

بیشتر بخوانید  دلایل افزایش نرخ دلار/ روند کاهشی در آینده نزدیک

عتبات عالیات مدیر ستاد اربعین گفت: 2500 راهپیمایی مجاز در سراسر کشور داریم که 60 درصد آنها در عراق و 40 درصد در داخل کشور فعالیت می کنند.

وی افزود: در صورت تصمیم برای حضور در زائران ایرانی ، همه راهپیمایی ها به عراق انجام می شود اما در صورت عدم احراز شرایط اعزام زائران ایرانی ، تعدادی از راهپیمایی ها برای خدمات رسانی به زائران در کشورهای دیگر ارسال می شود.

وی گفت: حضور نمازگزاران اربعین حسینی در عراق به تصمیم ستاد اربعین و دولت عراق بستگی دارد و تاکنون تصمیمی اتخاذ نشده است.

افضلی ادامه داد: اما وصیت نامه این است که زائران ایرانی امسال به صورت محدود و بدون محدودیت در مراسم اربعینا شرکت کنند.

وی گفت: بازسازی امامزاده ها به اتمام رسیده و ما برای توسعه امامزاده ها وارد میدان شده ایم ، احداث حیاط حضرت زهرا (س) را آغاز کردیم و ظرفیت حرم به یک باره 20 برابر شده است.

وی اظهار داشت: یکی از اقداماتی که ستاد برای احیای عتبات عالیات انجام داد و توجه کمتری به حفظ آثار گذشته ما در مقدسات شد ، چرا که ایرانیان 400 سال سابقه ساختن مقدسات و آثار آن را دارند. در دسترس هستند و گاهی دولت عراق تلاش می کند تا این زمینه را حذف کند.

افضلی با اشاره به اینکه صادرات مهندسی ایران به عراق برقرار شده است ، گفت: پس از بازسازی حیاط حضرت فاطمه الزهرا (س) بود که عراقی ها این باور را داشتند که ایرانی ها در زمینه مهندسی مکانیک حرفی برای گفتن دارند. “

بیشتر بخوانید  نیوشا ضیغمی در اتاق عمل برای جراحی زیبایی + فیلم

وی ادامه داد: سال گذشته مردم ایران 100 میلیارد تن در زمینه مرمت مقدسات و مقدسات و در زمینه کمک های م faithfulمنانه اهدا کردند ، در فعالیت های مختلفی که به طور همزمان طی چهل سال گذشته انجام داده ایم ، 240 میلیارد تن جمع آوری شده است کمک های دولتی و تهیه بسته های معیشتی. “بهداشت و آموزش صرف شده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *