موفقیت یک شرکت دانش بنیان در طراحی “پارکینگ مکانیزه” با تکنیک “بدون پالت” – اخبار علم و فناوری – اخبار اجتماعی تسنیم


به گزارش خبرنگار علمی آژانس تسنیم؛ با افزایش اتومبیل در شهرها ، کمبود پارکینگ به یک معضل بزرگ در طراحی و معماری شهری تبدیل شده است ، اما در عین حال راه حل های فناوری برای حل مشکل طراحی در شهرهای مختلف جهان اجرا شده است. “پارکینگ های طبقاتی” ، “پارکینگ های هوشمند” و اخیراً استفاده از “ربات ها” برای جابجایی اتومبیل ها از پارکینگ های برج ها و ساختمان های بلند بخشی از این راه حل در سال های اخیر بوده است. استفاده از دانش فنی برای ساخت پارکینگ های مکانیزه در خارج از کشور و موقعیت مکانی آنها راه حلی است که تکنسین های ایرانی آن را دنبال کرده و نتایج خوبی کسب کرده اند.

پارکینگ Optimal Park “Paltless” با ترکیبی از فناوری پارکینگ آسانسور نسل قدیم و سیستم پارکینگ طراحی شده است تا نسبت به نسل قبلی از فضا و سرعت بیشتری برخوردار باشد. این نوع پارکینگ مانند سیستم چرخان در سه موقعیت زمینی ، هم در سطح بالا و هم در زیر زمین و کاملاً زیر زمین قابل انجام است.

سعید قاسم زاده ، مدیرعامل اندیشه دانشگاه ، دانش بنیان ، در مورد پارکینگ هوشمند و مکانیزه گفت: پارکینگ مکانیزه روشی است که سالهاست در دنیا رایج است و بسیار مهم است و ارتباط مستقیمی با ترافیک شهری دارد. پارکینگ مکانیزه “پیشرفته” است زیرا در صورت ایجاد سیستمی که از نظر دقت و سرعت قوی تر باشد ، موفقیت بیشتری کسب خواهید کرد. در یک پارکینگ شهری هر چقدر تعداد بزرگراه ها را زیاد کنید این کافی نیست و باید یک پارکینگ داشته باشید و میزان فضایی که برای تولید پارکینگ استفاده می کنید نکته مهمی است که پارکینگ ها را طبقه بندی می کند. از نظر تکنولوژی

بیشتر بخوانید  آیا موز قهوه ای می خورید؟

وی با اشاره به جزئیات ساخت پارکینگ های مکانیزه این شرکت دانش بنیان گفت: “تکنیکی که ما در این شرکت استفاده می کنیم تکنیک” بدون پالت “است ، یعنی با حداقل قطعات مکانیکی و بدون پالت ، ماشین از سازه ها و ساختمانهای مدنی و بر روی سازه ها و ساختمانها برداشته می شود. “ناوگان دیگر به این معنی است که شما برای هر خودرویی مانند فن آوری قدیمی نیازی به پالت ندارید و در این مکانیزم رباتی که آن را ایجاد می کند با دقت آن را از ساختار ساختمان شما و ساختار ساختمان را از زیر خارج می کند. برای اینکه آسیبی به ماشین نرسد ، او ماشین را با احتیاط روی شاتل قرار داده و در هر طبقه در سمت راست و چپ پارک می کند.

مدیرعامل شرکت دانشبانیان با اشاره به کارایی و عملکرد این روش گفت: از نظر عملکرد ، این عملکرد نزدیک به 75 درصد برای سیستم شما ایجاد می کند. با توسعه صنعت آسانسور و پله برقی ، صنعت پارکینگ و آسانسور نیز در حال پیشرفت است که همگی بر ایمنی و استفاده بهتر از فضا متمرکز شده اند. ما این طراحی را مطابق با تکنیک های مدرن بومی سازی و طراحی کرده ایم ، در حالی که یک راه حل فناوری و خلاقانه شما را ملزم به بررسی همه پروژه ها و سپس یافتن آنها با مشکلات خود می کند.

مدیرعامل شرکت دانشبانیان با اشاره به مشکلات استارت آپ ها و استارت آپ ها گفت: “هر شرکت نوپا یا استارتاپی که قصد خلاقیت و نوآوری داشته باشد ، چندین چالش اساسی قبل از اتمام طرح دارد. اولین چالش “مسئله مالی” ، سپس “سرمایه اولیه” و در آخر موضوع “ضمانت ها” است ، که اگر ضمانت های صندوق نوآوری و شکوفایی نبود ، نمی دانستیم چگونه با آن برخورد کنیم.

بیشتر بخوانید  بهترین خوراکی برای رشد بیشتر مو‌ها

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید