مورینیو یک کاپیتان بی خیال آزمایش شده بود / عکس


ژوزه مورینیو از همان ابتدا می خواست خط حمله را تقویت کند و یک مهاجم جدید را به پایتخت ایتالیا منتقل کند. در هفته های اخیر شایعاتی مبنی بر احتمال حضور سردار آزمون ، ستاره ایرانی و بهترین گل زنیت در تیم روسیه وجود دارد ، اما به نظر می رسد عدم توافق مالی طرفین و درخواست مالی کلان باشگاه روسی منجر به برای لغو این انتقال.

اما فابریزیو رومانو ، روزنامه نگار مشهور ایتالیایی ، از انتقال آلدور شمورودوف به رم طی 24 ساعت آینده خبر داد. دیروز ، مدیر اجرایی رم ، تیاگو پینتو ، در اواخر روز با الدور شمورودوف ، مدیر برنامه یرمن كاچنكو ملاقات كرد و توافق حاصل شد.

مهاجم 26 ساله تیم جنوا ایتالیا احتمالاً با توافق قرضی راهی استادیوم المپیک شده است و فصل آینده رم با یک بند اجباری بیش از 20 میلیون یورو این بازیکن را به طور دائم استخدام خواهد کرد.

در صورت انتقال آلدور شمورودوف از رم به تیم دیگر ، 20 درصد درآمد بلاروس به جنوا می رسد. رومانو همچنین گفت که آزمایشات سردار آزمون با باشگاه آلمانی بار لورکوزن به خوبی پیش رفته و احتمال انتقال زنیت مهاجم ایرانی به بوندسلیگا افزایش یافته است. آلدور شمورودوف دیروز عکس خود را با ژوزه مورینیو سرمربی رم منتشر کرد ، زمانی که انتقال در حال اتمام است.

مورینیو یک کاپیتان بی خیال آزمایش شده بود / عکس

بیشتر بخوانید  این 10 پرنده زیباترین پرنده های جهان معرفی شدند + تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید