موج سواری قیمت سکه و طلا



آنچه دیگران می خوانند:

قیمت سکه و طلا امروز در بازار اعلام شد. قیمت سکه و طلا امروز چقدر در بازار است؟ قیمت سکه و طلا در بازار امروز تغییر کرده است. قیمت سکه و طلا در بازار امروز مسیر جدیدی را طی کرده است که در ادامه این گزارش از قیمت سکه و طلا در بازار امروز می خوانید.

رشد یک شبه قیمت سکه و طلا در بازار

افزایش قیمت سکه در معاملات شبانه برخی از معامله گران معتقدند رشد قیمت سکه در بازار شبانه نشان از خوش بینی معامله گران به روند رشد دلار دارد.

بازار سکه در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته از محدوده مقاومتی 13 میلیون و 200 هزار تومان خارج شد و با 55 هزار تومان کاهش به 13 میلیون و 150 هزار تومان رسید.

حباب سکه نزدیک به 6 درصد است و بین ارزش ذاتی سکه و قیمت تقریبا 700 هزار تومانی آن در بازار فاصله وجود دارد.

دلالان سکه در معاملات پس زمینه موفق شدند فلز گرانبهای داخلی را به بالای 13 میلیون و 200 هزار تومان برسانند.

برخی معامله گران معتقدند افزایش یک شبه قیمت سکه در بازار نشان از خوش بین بودن معامله گران به روند رشد دلار در بازار امروز دارد.

اما برخی از معامله گران دیدگاه متفاوتی دارند. آنها با استناد به حباب سکه های سنگین معتقدند رشد یک شبه سکه نشان می دهد که نگهداری سکه در شرایط فعلی منطقی نیست و معامله گران تنها به دنبال فرصت مناسبی برای فروش ذخایر فلزات گرانبهای داخلی خود هستند.

بیشتر بخوانید  حقوق بازنشستگان به ۱۱ میلیون تومان هم نخواهد رسید! | به نظر نمی‌رسد حداقل مستمری را بیشتر از ۳۵ درصد مصوب شورایعالی کار افزایش دهند

پیش بینی اساسی قیمت سکه و طلا در روزهای آینده

به گفته برخی کارشناسان، معامله گران سکه تمایلی به معامله با ریسک بالا در بازار ندارند، بنابراین پیش بینی می شود بازار طلا و سکه برای مدتی کم باشد.

قیمت طلا در بازار جهانی روز چهارشنبه در بالاترین سطح در دو سال اخیر قرار داشت. دلیل آن تثبیت ارزش شاخص دلار است. تقاضا برای طلا به دلیل این افزایش اندک قیمت ها کاهش یافته است. در نتیجه دلار به زیر 1900 دلار بازگشت. بر این اساس، قیمت طلا در بازارهای جهانی طی 20 روز گذشته 1886 دلار در هر اونس معامله می شود.

بحران جنگ روسیه و اوکراین در هفته‌های اخیر، داستان افزایش طلای جهان نیست. به گفته تحلیلگران بازار، انتظار اینکه تقاضا برای سرمایه گذاران و بازگشت سرمایه گذاران به یک پناهگاه امن همیشه پایدار باشد کمی تنش است. این احتمال را افزایش می دهد که سیاست فدرال رزرو شروع به کاهش تورم و البته کاهش قیمت طلا کند.

قیمت سکه و طلا چقدر است؟

روز چهارشنبه بازار طلا و سکه تحت تاثیر دو عامل نرخ دلار در بازار داخلی و قیمت جهانی طلا که در دو جهت متضاد حرکت می کردند، بار دیگر دستخوش تغییرات جزئی شد. چگونه قیمت سکه امامی تحت فشار این دو عامل در نوسان است و مسیر خاصی را طی نمی کند.


بیشتر بخوانید  آلودگی هوا در زاهدان به 40 برابر حد رسیده است

دیدگاهتان را بنویسید