مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

موج جدیدی از کسوف در راه است

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مصطفی رجبی مشهدی با تمجید از مشترکان بزرگ و صنایع کوچک و بزرگ که در این شرایط با برق همکاری می کنند ، خاطرنشان کرد: صنعت برق براساس مجوزهای اخذ شده در ماه های غیر گرم بیشترین همکاری را با این صنایع خواهد داشت.

وی گفت: در حال حاضر شاهد اختلاف تولید و مصرف برق 11000 مگاواتی هستیم و باید با فعالیت ها و برنامه ها این خلا gap بین تولید و مصرف را پر کنیم تا بار صنعت و مشترکان بزرگ را متحمل شویم.

رجبی مشهدی با اشاره به اینکه در صورت افزایش نیازهای مصرفی امکان استفاده از مسیرهای فرکانسی وجود دارد ، خاطرنشان کرد: برای حفظ ثبات شبکه ، از رله های فرکانسی استفاده می شود و وقتی سطح تولید و مصرف بیش از حد استاندارد باشد و قابل کنترل باشد بدون مصرف ، این رله ها به طور خودکار استفاده می شود و برق تعدادی از مشترکان را خاموش می کند.

وی افزایش دما را مهمترین عامل در افزایش تقاضای برق می داند و اظهار داشت: امسال افزایش دما و خشکسالی بیشترین تأثیر را در عدم تعادل بین تولید و مصرف داشته است.

موج جدیدی از کسوف در راه است

رجبی مشهدی ناهنجاری دما را از مهمترین دلایل این افزایش مصرف دانست و افزود: در این شرایط شاهد افزایش ناگهانی و شدید دما در اقصی نقاط کشور هستیم که باعث افزایش استفاده از وسایل برودتی می شود. و سایر وسایل برقی. “

سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه تأثیر استراتژی های مدیریت مصرف در جلوگیری از خسوف بسیار مهم و فوری است ، افزود: اگر مشترکین از کولرهای آبی استفاده کنند و از این نوع کولرها از راه دور استفاده کنند ، شاهد کاهش مصرف برق 2000 مگاواتی خواهیم بود. . “بود.

بیشتر بخوانید  کرونا دوباره قربانی کهگیلو می شود و بویراحمد / کوید 19 قربانی به 713 نفر می رسد

وی همچنین خاطرنشان کرد: اگر دمای کولرهای گازی در کشور به جای 18 درجه 25 درجه تنظیم شود ، شاهد کاهش 5000 مگاواتی مصرف برق خواهیم بود.

سخنگوی صنعت نیرو گفت: با هر درجه افزایش دما در ترموستات کولر ، مصرف برق این نوع کولر 3٪ کاهش می یابد.

۲۲۳۲۲۷

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *