موارد بستری کرونر در مازندران در مرز 4 رقمی


به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران ، روزهای پر اضطراب کرونا در استان مازندران در حالی ادامه دارد که زنگ خطر کرونا همچنان ادامه دارد.

پنیر قرمز کرونر در استان مازندران ادامه دارد ، در حالی که به دلیل ورود استان به قله پنجم ، پروتکل های بهداشتی باید جدی گرفته شوند.

دکتر سید عباس موسوی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در 24 ساعت گذشته 182 بیمار مشکوک به ویروس کرونا بر اساس تشخیص بالینی ، آنها در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این استان بستری شدند.

وی افزود: در همین مدت 137 مظنون در بیمارستان بستری شدند و از بیمارستان ها مرخص شدند و به درمان خود در خانه ادامه می دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در حال حاضر 765 نفر مشکوک به عروق کرونر بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 129 نفر در بخش های مراقبت ویژه با علائم حاد تنفسی بستری هستند.

دکتر سید فرزاد جلالی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل ، همچنین با بیان اینکه 172 بیمار مشکوک به بیماری عروق کرونر در حال حاضر در بیمارستان های بابل بستری هستند ، گفت: در 24 ساعت گذشته 44 بیمار جدید بستری و 29 بیمار ترخیص شدند.

وی گفت: 29 بیمار در بخش های مراقبت ویژه بستری شدند.

شب گذشته با پذیرش 226 بیمار کرونر جدید ، تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی مازندران و بابل به 937 نفر رسید.

انتهای پیام / 86034 / ج


بیشتر بخوانید  تعطیلی مدارس مشهد امروز یکشنبه 13 آذر 1401 – ایران چطور

دیدگاهتان را بنویسید